במאמר זה אספר על מספר חידושים שנכנסו בפייסבוק בחודשים נובמבר ודצמבר שאתם חייבים להכיר.
כל נושא ההודעות קיבל תשומת לב מיוחדת.
ממשק המודעות החדש בפייסבוק
ממשק ההודעות בדף העסקי עבר מתיחת פנים משמעותית
כעת אנחנו יכולים לראות הרבה יותר מידע על שולח ההודעה
כגון: מקום עבודה, מגורים.
כמובן, רק אם הוא חבר שלכם בפייסבוק או שכותב ההודעה מציג את המידע הזה בפומבי.
האופציה המרגשת יותר היא “פתקים”
ניתן להוסיף הערות בצד לכל שיחה
ההערות גלויות רק למנהלי הדף.
אופציית הפתקים נמצאת בצד ימין למטה.
שליחת הודעות לדף הפייסבוק ישירות מהאתר שלך
פייסבוק עדכנה את התוסף לאתרים
וכעת ניתן להתקין באתר תוסף המאפשר שליחת הודעות ישירות לדף הפייסבוק העסקי שלכם (ראו דוגמא כאן באתר
בעמודה השמאלית) בנוסף ניתן להטמיע באתר אירוע שיצרתם בפייסבוק כך שניתן יהיה לצפות בפרטי האירוע ולאשר הגעה ישירות מהאתר.
להוראות מלאות כיצד לבצע לחצו
מדריך קצר: מדביקים את כתובת הדף שלכם ומקבלים קוד.
אם כבר התוסף מותקן אצלכם באתר אתם רק צריכים את החלק התחתון
חפשו את המילה: timeline והחליפו אותה ב messages או events
לאחר מכן הדביקו את הקוד במקום הנחוץ באתר.
בוורדפרס יש לבחור וויג’ט מסוג טקסט ולהכניס את הקוד.
וזו התוצאה.
יצירת מצגת תמונות ישירות מהדף
האופציה ליצירת וידאו ממצגת תמונות הייתה קיימת במנהל המודעות ועכשיו האופציה קיימת ישירות בדף ללא קשר לפרסום ממומן. היתירון הוא יצירת מצגת תמונות ללא צורך באמצעים נוספים.
החיסרון הוא שהמצגת מאוד פשוטה, ללא מעברים מעניינים וללא סאונד.
למה נשתמש? כאשר אנחנו רוצים להעביר מסר שהוא סיפור במספר תמונות.
וכמובן, רוצים לקבל יותר חשיפה.
ההמלצה שלי להשתמש בתמונות טובות שימשכו תשומת לב או תמונות אותנטיות.
גודל התמונות המומלץ הוא 1200×720 פיקסלים.
או תמונות ביחס של 16:9 או 4:3
החשיבות הגדולה היא שכל התמונות יהיו באותו גודל.
אני ממליצה להוסיף טקסט על התמונה על מנת להעביר מסר ממוקד יותר, אבל זכרו, עקרון ה 20% פועל גם כאן ולא ניתן לכתוב יותר מ 20% מלל על התמונה.
במאמר הבא אעבור על החידושים בפרסום ממומן בפייסבוק בחודשיים האחרונים
ספרו לי, איזה חידוש הכי אהבתם ולאיזה חידוש אבם כבר ממש מחכים?