כן, עדיין ב 2019 זו אחת מהשיטות השיווק הטובות ביותר לעסקים
כמובן לא עסק צריך רשימת תפוצה.
כאן ניתן לקרוא מי לא צריך רשימה ואיך לשווק בפייסבוק בלי רשימת תפוצה במיילים
נכון, לא כולם פותחים את המיילים היום, בעצם אחוזי הפיחה יורדים משמעותית כל הזמן
[כמו אחוזי החשיפה של התכנים שלנו בכל מקום אחר]
אבל מה שאני יכולה להגיד לכם בוודאות
זה שמערכת היחסים היא ברשימת התפוצה
ומי ששם, הסיכוי שיהפוך ללקוח גבוה הרבה יותר
גם אם הוא לא יפתח את המייל ויראה את המודעה בפייסבוק.
יתרון נוסף שזה קהל מדוייק, כמובן ניתן לעלות את רשימת המיילים לפייסבוק ולפרסם להם ישירות
ובנוסף לבנות קהל דומה של 62 אלף איש שהסיכוי שהמוצר\השירות שלך יעניין אותם גבוה מאוד.
איך להגדיל רשימת תפוצה לאלפים בעזרת פייסבוק
צפו בסרטון הזה שמפרט את האסטרטגיה, השלבים, מה לשים לב וכו
[ההדרכה הוקלטה לפני מעל שנה אבל החומרים סופר מעודכנים]
השלבים לבניית רשימת תפוצה לשיווק במייל: הצ’ק ליסט המלא – לגזור ולשמור
אז בואו נסכם מהם השלבים לבניית רשימת תפוצה
תעברו אחד אחד על השלבים, לא כדאי לפספס ולוותר על שום שלב
- הבנה של קהל היעד שלך והצורך המיידי שלו – רק כך תבנה הצעה להרשמה [מגנט] סופר רלוונטי שיורידו אלפי אנשים.
- תכנון מראש איזה מוצר תרצה להציג לנרשם בשלבים מתקדמים – ההצעה החינמית צריכה להיות מחוברת למוצר.
- בניית ההצעה החינמית – עדיף משהו פשוט וקל לעיכול מצד אחד
אבל עם ערך מטורף למי שנרשם. אחת המתנות שאני מחלקת לנרשמים שלי זה קובץ מטורף
עם עשרות רעיונות לכתיבת פסוטים בפייסבוק בשם פוסטים לנצח עד כה הורידו אותו אלפי אנשים .
זהו קובץ PDF שהשקעתי בעיצוב [אני רוצה שידפיסו אותו] ונוצר לאחר חקירה של צרכי לקוח ונבנה בהמון אהבה . - בניית דף נחיתה קצר וסופר לעניין
- בניית דף תודה – זה חשוב לקמפיין ולמעקב
- בניית תהליך בחברת המסר לקבלת המייל עם המתנה אוטו וגם סדרת מיילים אם יש צורך
- הכנסת הפיקסל של פייסבוק למעקב בדף הנחיתה ובדף התודה
- הגדרת אירוע או המרה מותאמת אישית לעמוד התודה
- הגדרת קהל רימרקטינג לנכנסים לדף נחיתה ודף תודה
- הגדרת קהלים לפרסום בפייסבוק
- הכנת גרפיקה מתאימה ומסרים
- בניית קמפיין המרות [לפני כדאי קמפיין מעורבות]
- בניית פוסט הזמנה פשוטה למתנה וצירוף בוט מסנג’ר פשוט שכל מגיב יקבל אוטו עם הזמנה להרשמה.
זו דרך מעולה להגדיל את הרשימה. כל פוסט כזה הוסיף מאות נרשמים ללא השקעה כספים בפרסום ממומן. - אם רוצים, אפשר לבנות גם אפ-סייל להשלמת המכירה.
עכשיו יש לכם כל מה שצריך לבנות רשימת תפוצה. הגיע הזמן ללכת לפעול.
הדרכה מלאה לבניית רשימת תפוצה
במועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות ניתן למצוא הדרכה מלאה לבניית רשימת תפוצה
בהדרכה אנחנו עוברים ולומדים את כל השלבים שהצגתי כאן
הן ברמה האסטרטגית והן ברמה הטכנית.
בניית הצעה להרשמה, עיצוב ההצעה, בניית דף נחיתה ממיר נרשמים, עיצוב המודעות,
בניית התוכן, הגדרות פיקסלים ורימרקטינג, ניתוח קהלי יעד, בניית קמפיין, הקמת בוט מסנג’ר ועוד
אפילו הוספתי בונוס הסבר איך לבנות רשימת תפוצה של אלפי אנשים סופר רלוונטיים לעסק שלך
מבלי להוציא על זה שקל [רשימה שמשלמת על עצמה] ונתתי הצצה מלאה לקמפיין שלי שעושה בדיוק את זה.
לפרטים נוספים על הצטרפות למועדון ולהטבה המיוחדת מומלץ ללחוץ כאן