זה מסוג הפוסטים שמדפיסים ומדביקים מעל השולחן עבודה 🙂
רשימת כל הגדלים החשובים לתמונות בפייסבוק
כל הגדלים מוצגים בפיקסלים PX
אני ממליצה לעבוד עם קנבה או תוכנת ONLINE דומה. התוכנות מעדכנות את הגדלים באופן קבוע
אלו הגדלים המקסימאלים שיראו טוב גם במובייל וגם במחשב.
תמונת נושא לעמוד העסקי: 820X312
תקף גם לגבי סרטון שעולה בבאנר הראשי. אפשר לעלות וידאו 16:9 ולאחר מכן להגדיר איזה חלק יהיה זמין לצופים.
במובייל: 640X360 אם יש טקסט על התמונות הקפידו שהוא יהיה במרכז מכיוון שבצפייה מהמובייל לא מופיע חלק מהצד הימני והשמאלי
תמונת פרופיל: 170×170 אך מוצג רק 160×160 (ניתן להגדיר תצוגה מלאה)
מובייל 128X128
בנוסף התמונה תוצג בעיגול ולכן יש לקחת בחשבון שהחלק המרכזי יהיה במקום הנכון.
תמונה ללינק: 1200×628 זה גודל התמונה לעיצוב, הגודל יותאם למיקומים השונים
גודל תצוגה: מחשב 470×246 מובייל: 560×292 צד: 254×133
עם זאת הגודל המומלץ לעבוד איתו היום הוא 1080*1080 או 1200*1200 , תמונה מרובעת.
או תמונה בגודל 940X788
לקורס לעיצוב תמונות לדיגיטל באמצעים חינמיים בלבד
תמונה למודעה: 1080*1350
תמונה לעמודה שמאלית: 1200*1200
המלצה: הכינו תמונה שונה לעמודה השמאלית . כדאיתמונה עם רקע אחיד ומושך תשומת לב ו 2-3 מילים מעל.
חשוב למשוך תשומת לב לאיזור הקטן
מודעה מרובת מוצרים: 1200X1200 / 1080X1080
מודעות audience network : גודל מומלץ 1200*628
ללמוד לעומק איך לעשות פרסום ממומן אפקטיבי
תמונה לפוסט: 1200×900 או 800X600 או תמונה מרובעת
באנר לקבוצה בפייסבוק: 1640X856 {מצאתי שגם המידה הזו לא מדוייקת ונדרשת התאמה}
כאשר מודעת קידום פוסט מוצגת בעמודה הימנית מופיעה רק החלק המרכזי של התמונה, לכן, אם יש צורך במסר על התמונה הקפידו שהוא יופיע באמצע.
במודעת צד בפייסבוק בחרו תמונה מרובעת עם טקסט ברור על התמונה.
5 טיפים לעיצוב תמונה לפייסבוק+הדרכה לעיצוב תמונה
וידאו: תמונה לוידאו (ניתן להכין תמונה מראש): 1200×675 או לפי הוידאו שהגדרתם.
במידה והוידאו מרובע התמונה צריכה להיות בהתאם. 1200*1200
מודעת אירוע: 1200×444
מודעת הצעה: 1200×628
הסטורי של פייסבוק : 1080X1920
ההדרכה הזו מתייחסת לתוכנת קרלו. אך בקלות ניתן [ועדיף] להשתמש בתוכנת CANVA שנראת כמעט אותו דבר ומאוד מומלצת לעיצוב תמונות [בקורס לעיצוב בדיגיטל יש מעל 10 הדרכות לעיצוב בקנבה]
גדלי תמונות ופוסטים לאינסטגרם
תמונת פרופיל: 110X110 לאיכות גבוה 320X320
אינסטגרם סטורי או רילס: 1080X1920 תמונות ביחס 9:16
תמונה ל IGTV : הגודל המומלץ הוא 420X654 אבל אני משתמשת בגודל של סטורי
גודל לפוסט:
1080X1080 – מרובע רגיל יחס 1:1
1080X566 – מלבן , אני פחות ממליצה על הגודל הזה
1080X1350 – יחס 4:5 . גודל מומלץ מכיוון שהוא תופס יותר שטח מסך.
לתצוגה בפיד הקפידה שהמסר יהיה במרכז התמונה ולא בחלק התחתון או העליון
הדרכה חינמית: איך לעצב תמונה לאינסטגרם במהירות
אני ממליצה להכין את הפוסטים מראש ולתזמן אותם, כאן תלמדו איך לתזמן את הפוסטים בחינם בפייסבוק ובאינסטגרם ישירות דרך המחשב
לאחר שהבנתם את גדלי התמונות מגיע האתגר הבא, לכתוב פוסטים באופן קבוע, איך עושים את זה?
הכנתי לכם הדרכה לצפייה ישירה שתעשה לכם הרבה סדר
אורך וגודל סירטונים לפייסבוק ואינסטגרם
הפיד, מאמרים מיידיים של פייסבוק:
גודל 1200X628 שזה בעצם יחד 16:9
או 1080X1080 מרובע
אורך: עד 240 דקות
סרטונים מוזרמים בפייסבוק: 5-10 שניות
אינסטגרם
סטורי: גודל 9:16 שזה 1080X1920
אורך 1-120 למודעה. כאשר מעלים סטורי ישירות מהטלפון ניתן לעלות באופציה “ללא ידיים” עד 60 שניות
פיד: גודל 1080X1080 או 1080X1350 = 4:5
אורך 1-120 שניות
רילס :
אורך: 1-30 שניות. בקרוב יהיה אפשר עד דקה.
טיפ – נסו ליצור סירטונים של 15 שניות מקסימום
IGTV: [הסבר באתר אינסטגרם]
גודל – גמיש
אורך :מינימום דקה
עד 15 דקות – בהעלאה ממובייל. עד 60 דקות בהעלאה מהמחשב [לא מומלץ]
להסבר באתר פייסבוק