חשבתם לפרסם ממומן בפייסבוק? התחלתם לפרסם ממומן אבל משום מה אתם לא מקבלים את התוצאות שאתם רוצים ? כנראה אתם מפרסמים לאנשים הלא נכונים…
היתרון הגדול במערכת הפרסום של פייסבוק זה היכולת לפלח את קהל היעד ולהציב את המודעה שלכם בעיקר בפני קהלים רלוונטיים.
בפרק הזה דיברתי על הקהלים שבאמת יקנו ממכם, על סוגי קהלים שונים בפייסבוק ולמי לפרסם ערך ולמי מוצר
להאזנה בשופיפיי
הפודקאסט באפל [לא לשכוח להירשם ולדרג 🙂 ]
הפרק התחיל בכלל בפוסט באינסטגרם והחלטתי שזה כל כך חשוב שאני חייבת להרחיב על הנושא, כי זה 50% או אפילו יותר מהצלחה של הקמפיין הממומן
הפוסט מסכם בקצרה את סוגי הקהלים
אז אין מוסיקה ופתיח מפונפן בינתיים, ואפילו לא אושרתי עדיין באפליקציות אז אפשר להאזין רק דרך האתר.
אבל היום, יום העצמאות 21 זה הזמן שלי לחגוג את העסק שלי ואת היותי עצמאית וככה אני בוחרת , בהתחלה של דרך חדשה שאני מקווה שתהיה נהדרת ותתן הרבה ערך להרבה אנשים.
הצ’קיסט לקהל יעד + אסטרטגיה לפרסום ממומן
רוצים לבנות איתי את הקהלים הנכונים לעסק שלכם? רוצים שנגדיר יחד את כל הקהלים שלכם בפייסבוק?
במועדון השיווק בפייסבוק יש קורס שלם לפרסום ממומן. הקורס מתעדכן כל כמה חודשים בגלל שינויים בפייסבוק ואסטרטגיות חדשות שקיימות בעולם הזה.
מידע על מועדון הפיסיבוק: https://www.bomsite.co.il/clickalut/
יש לי בקשה
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
ושתהיה לכם שנה מלאת עצמאות 🙂