תנועה או המרות? בואו נעשה קצת סדר!
במועדון השיווק בפייסבוק יש קורס שלם לפרסום ממומן , עם לא פעם אני רואה לקוחות שלי במועדון ובעלי עסקים ככלל, מנסים לוותר על צפייה בשיעור ולימוד הנושא ולקפוץ ישר ליישום, מה שמוביל לחוסר תוצאות, ביזבוז כסף ותסכול.
הפעם אני רוצה להסביר בקצרה איך להחליט באיזה קמפיין לבחור ממש על קצה המזלג, כך שגם אם אתם מפרסמים בכמה מאות שקלים בחודש, תוכלו להשיג את התוצאה שחשובה לכם מבלי לבזבז כסף מיותר
פייסבוק יעשה מה שתגידו לו לעשות
חשוב לזכור: כשאתם מבקשים משהו מפייסבוק, פייסבוק יציג את זה לאנשים – מתוך קהל היעד שבחרת – שיש הכי הרבה סיכוי שיעשו את מה שביקשת.
בשביל שפייסבוק יעשה את המקסימום ויבין את הקהל שלך, הוא דורש בדרך כלל 50 פעולות בשבוע.
קמפיין המרות בפייסבוק
קמפיין המרות – נתחיל בקמפיין המורכב יותר. אני רואה הרבה עסקים שבוחרים קמפיין המרות לקורסים ומוצרים יקרים, תכל’ס הגיוני, הם רוצים המרות.
אבל בעצם המרה היא שאדם ביצע בהצלחה מעבר מעמוד X לעמוד Y בזמן שהגדרתי במערכת ‘המרה מותאמת אישית’ או אירוע לעמוד Y.
קצת יותר פשוט, למשל פרסמתי מתנה חינמית ולאחר ההרשמה מגיעים לעמוד תודה. המערכת בודקת כמה פעמים מגיעים לעמוד תודה. האם ירשמו מעל 50 אנשים בשבוע? סביר להניח שכן.
לכן קמפיין המרות טוב למתנות חינמיות, מוצרים מאוד זולים [עם תקציב מתאים] וכדומה.
לקורסים הוא פחות מתאים כי סביר להניח שלא יהיו כל כך הרבה רכישות בשבוע, אבל אם יש תקציב אז מעולה.
?
חשוב מאוד – לקמפיין זה יש מספר שלבים, הגדרת פיקסלים, קהלים והמרה מותאמת אישית. במועדון הפייסבוק יש הדרכה שלמה על ביצוע קמפיין זה + צ’ק ליסט שכדאי לעבוד איתו על מנת לא לפספס שלב.
▪️
קמפיין תנועה בפייסבוק
קמפיין תנועה – כשמו כן הוא, נועד להזרים תנועה לאתר, דף נחיתה או מקום מחוץ לפייסבוק.
ניתן להשתמש בקמפיין תנועה להובילת אנשים לשיחה במסנג’ר, בוואצ אפ וכו
אבל השימוש המרכזי הינו הובלת אנשים לדף לידים או דף מכירה שלכם ואפילו לאתר האנטרנט.
שימושים אופציונאליים לקמפיין תנועה:
- קידום קורס בתשלום – במקרה זה [תלוי תקציב כמובן] אנו לא מצפים לעשרות משלמים בשבוע ולכן ניתן לבחור קמפיין תנועה. בעיקר אם ההמרה היא תשלום למוצר.
במוצרים בעלות נמוכה או כאשר תקציב הפרסום גבוה ניתן להשתמש בקמפיין המרה. - קיום סדנאות
- הובלת אנשים לאתר האינטרנט לקבלת ערך
על מנת שקמפיין תנועה/ המרות יעבוד בצורה הנכונה חשוב להגדיר: - פיקסל בדף הנחיתה
- פיקסל בעמוד התודה או עמוד אליו מגיעים לאחר ההמרה/ביצוע הפעולה הדרושה [קמפיין המרות]
- המרה מותאמת אישית או אירוע
- דף נחיתה / מכירה / דף מוצר / עמוד באתר – שמשרת את המטרות שלכם נכון
- קופי – טקסטים שמובילים את הלקוח להקליק על המודעה
- תמונות שמעבירות את המסר לשימוש בתוך המודעה בפיסיבוק ניתן ללחוץ כאן ללמוד איך לעצב ולבחור תמונות נכונות שיעזרו לך להעביר את המסר
?
זה היה על קצה המזלג, מקווה שעשיתי קצת סדר. אם חשוב לכם לדעת איך לעשות את זה כמו שצריך, כולל הפיקסל, קהל היעד, דף המכירה וכל השאר. אלו חלק מהתוכניות שיש במועדון הפייסבוק.
יש הטבה מיוחדת על החודש הראשון – https://www.bomsite.co.il/clickalut
?
דברו איתי, יש לכם שאלות נוספות על פרסום ממומן? אני השבוע מקליטה מחדש את כל אז יש לי הרבה מרץ לענות ?