מהו הפיקסל של פייסבוק?
קורה לי לא מעט שאני מדברת עם לקוחות שלי על הפיקסל של פייסבוק והתגובה הראשונית היא בהלה.
מה אני עושה עם זה? מאיפה לוקחים את זה? לאן מכניסים את הפיקסל? זה בטח ממש מסובך ועוד
אני כאן להרגיע 🙂
מבחינת המשתמש זה בעצם כמה שורות המרכיבות קוד אותם מביאים ממנהל המודעות של פייסבוק.
בקוד מסתתר מספר ייחודי לכל מנהל מודעות [למרות שניתן להקים מספר פיקסלים, אבל זה לפעם אחרת וקצת מיותר]
את הקוד או המספר אנו מגדירים באתר האינטרנט או בדפי הנחיתה והמכירה שלנו בחלק ה HEAD.
ברב מערכות דפי הנחיתה באיזור ההגדרות תמצאו חלק ברור להכניס את הקוד.
באתרי וורדפרס ניתן להוסיף קשר רחבה של תוספים שיאפשרו לכם לעשות זאת בקלות.
היכן כדאי להגדיר פיקסל של פייסבוק
מטרת הפיקסל של פייסבוק הוא לעקוב אחר האנשים שביקרו באחד הנכסים שלכם.
הנתונים נשמרים עד 180 יום.
על מנת לעקוב אחר המבקרים ולבנות קהל יש לבצע 2 שלבים:
- להכניס את הפיקסל בנכס הרצוי
- להגדיר קהל מותאם אישית לפי כתובת האתר או עמוד הנחיתה שרוצים לעקוב אחריו [הסבר בוידאו המצורף למעלה]
אחרי איזה נכסים כדאי לעקוב
- אתר האינטרנט שלך
- דפים מסויימים באתר: לפי מידע, מוצרים, כניסה לעגלה, סיום רכישה וכו
- דפי הנחיתה והמכירה
- דפי התודה