בשעה טובה, נכון ל 30.09.20 בוטל חוק הגבלת הטקסט
מהו חוק הגבלת הטקסט על תמונה לפרסום ממומן
עד כה אם רצית להוסיף תמונה למודעה בפייסבוק, פייסבוק הגבילה בכמות הטקסט על התמונה. בהתחלה היא אישרה 20% טקסט על התמונה, לאחר מכן פייסבוק ביטלה את החוק ובמקומה העלתה שיטת דירוג חדשה.
OK, מעט, בינוני , הרבה . והודיע: הרבה טקסט על התמונה = מעט חשיפה או אפילו 0 חשיפה.
כאשר צירפנו תמונה עם יותר מדי טקסט קיבלנו את ההתראה על חשיפה ירודה ולעיתים אפילו נפסלה המודעה. בדיקה שלי הראתה שאף שפייסבוק סיפרו בקול שאין יותר חוק 20% , החוק נשאר.
בשעה טובה ההגבלות הוסרו.
ההודעה החלה מהציוץ הזה של מאט נבארה
ג’ון לומר, משווק ותיק בפייסבוק מיהר לנסות ופרסם מודעת תנועה מלאת טקסט לראות אם השמועה נכונה.
לכן אני מיהרתי לנסות בעצמי ופרסמתי מודעת וידאו בה התמונה הראשית מלאה עד 0 מקום בטקסט
מה הם השינויים החל מעכשיו?
- אין יותר הזהרות והתראות מפייסבוק על כמות הטקסט בתמונה והזהרות על כמות הטקסט בתמונה והקטנת החשיפה
- כלי הגריד של פייסבוק כבר לא פעיל – ניסיתי להיכנס והוא לא עובד יותר
- האופציות נפתחות למגוון רחב יותר של תכנים שלא יכלנו לפרסם לפני, כמו הצ’ק ליסט הזה, אריזות של מוצרים מסויימים, חשש להכניס את הלוגו שלנו
- יותר תשומת לב בעמודה הצדדית בפרסום ממומן- למרות שנראה שהיא הוזנחה כמעט לחלוטין וכמעט ולא ניתן לראות בבירור מודעות, בעיקר מאז שאנו מעדיפים לעצב תמונה מרובעת. לאחרונה ראיתי מודעות בעמודה השמאלית שמשכו את תשומת ליבי, כל מה שהיה שם זה רקע אחיד ו 2-3 מילים בפונט גדול מספיק על מנתלמשוך תשומת לב באיזור הקטן שהוקצה למודעה
איך לכם מה לכתוב בפוסטים?
מחפשים רעיונות לטקסט המוביל למכירה?
הורידו את הקובץ “פוסטים לנצח” עם 40 רעיונות והטריק שלי להכפיל כל רעיון פי כמה וכמה
כמה טיפים לפרסום ממומן בעקבות העדכון החדש
האם זה אומר שעכשיו זה הזמן להתחיל לפרסם פלאיירים ותמונות מכוערות מלאות בטקסט?
לא ממש, עדיין כדאי להקפיד על נראות התמונה, ולעצב את המודעות שלכם באופן שתואם למיתוג הכללי שלכם
— לחצו כאן לצפייה בהדרכה לעיצוב תמונה פוסט או מודעה
— לחצו כאן על מנת ללמוד איך לעצב לדיגיטל תמונות, מודעות, מצגות ועוד בתוכנות חינמיות
אבל כן להשתמש יותר בטקסט על התמונה. למשל:
- לפרסם ציטוטים של המלצות – אני עדיין ממליצה לעצב מעט את התמונה למרות שלפעמים מראה אותנטי פשוט הכי מושך תושמת לב
- להשתמש בטקסט ביצירתיות על מנת להעביר מסר רחב , אך עדיין מומלץ להישאר במספר קטן של מילים ולהגדיל את הפונט. זכרו, המודעה מופיע במובייל לא בשלט חוצות.
- בחרתם לפרסם תמונה מלאה בטקסט? בדקו את תוצאות הקמפיין, בדקו את ההשפעה על כמות החשיפה, ההקלקות, ההמרות, העלויות.
הדרכות לעיצוב תמונות – הפלייליסט שלי
הכנתי לכם פלייליסט של הדרכות לעיצוב תמונות ופוסטים בקלות.
מה תשנו בפרסום שלכם בעקבות השינוי?
וחוזרת להמלצה הקבועה שלי תמיד ללמוד מה חדש בפרסום ממומן, איך להגדיר קמפיין בצורה הנכונה, מי קהל היעד שלכן ותמיד לנתח. את כל זה לומדים במועדון הפייסבוק