אנחנו בחודש מלא בסיבות ליצור מעמדי מכירה, מבצעים וקמיינים
ריכזתי לכם כמה עצות פשוטות שלפעמים אנחנו לא חושבים עליהם
להגדיל את המכירות
ולשפר חווית לקוח
ניתן להאזין גם ב:
דברים קטנים שמגדילים מכירות מאתר אונליין/דף מכירה
1
רכזו הכל בעמוד אחד:
יש לכם מספר הטבות? רכזו הכל בעמוד אחד בצורה פשוטה למשתמש.
הוא לא אמור לחפש את הקישורים!
2
כתובת העמוד:
שימו לב ל URL של העמוד, הוא קצר ובאנגלית על מנת שאוכל לפרסם אותו בקלות בקבוצות ובכל מקום אפשרי!
3
קוד קופון:
אני אף פעם לא אבין למה לסבך בקוד קופון מורכב ממילים באנגלית וכו.
קחו בחשבון, חלק גדול מהאנשים בישראל לא יודע לכתוב באנגלית ולכן בשביל לממש את הקופון הוא חייב לעשות העתק הדבק. לא תמיד נוח מהטלפון ומעכב את הרכישה.
צרו קוד בנוי מספרות. קוד הקופון שלי לכל מבצעי BF הוא: 1121
[שנה שעברה זה היה BF ונוצר בילבול בין אותיות קטנות וגדולות, אז לכל המוצרים יצרתי 2 קודים וכו. מיותר…]
4
משלוח חינם! כמות הפעמים שתפספס מכירה בגלל עלות המשלוח היא מטורפת. עדיף להוריד את עלות המשלוח מאשר לעשות הנחה במוצר. או לתת משלוח חינם ברכישת X מוצרים
5
הטבה זהה לכל המוצרים:
אם אפשר צרו הטבה זהה לכל המוצרים [אצלי אי אפשר] X% הנחה על כולם , ללא משלוח וכדומה.
ללמוד שיווק מבוסס פייסבוק ואינסטגרם במועדון הפייסבוק.
אתר חברים שמכיל את כל הקורסים שאתם צריכים לשיווק העסק כולל תמיכה
רק ב 198 שח לחודש ללא התחייבות
6
פרסום ממומן:
בזמנים עמוסים כאלה [יום ש’חוגגים’ במקומות רבים] יש תחרות גדולה על הפרסום ,
בתקציבים קטנים אני מתמקדת רק בקהל שכבר מכיר אותי. זה לא הזמן לשווק לאנשים זרים .
כאן דיברתי על איך להפיק את המקסימום מפרסום ממומן
7
הרחיבו טווח ימים:
אם הקמפיין הוא ל 48 שעות אין טעם לעשות פרסום ממומן כי הקמפיין קצר מדי ופייסבוק לא יספיק ללמוד את הקהל [אלא אם כן התקציב גדול] ולכן כדאי להרחיב את טווח הימים.
8
צמצמו מספר ימים:
עם זאת קמפיין ארוך מדי לא מוסיף רכישות ! [טיפ לכל הקמפיינים כל השנה]
9
הוסיפו מעמדי מכירה:
פוסטים ומיילים זה מעולה , אבל זה הזמן להוסיף וובינר, שידורים חיים או מעמד מכירה
10
תהיו נוכחים:
לא מפרסמים מבצע במייל וממומן והולכים לישון
נצלו את כל האופציות של הרשת וכל המקומות שיש לכם קהל
עמוד אישי בפייסבוק, סטורי באינסטגרם,
מתנה חינמית המורכבת מ – 3 הדרכות
– קובץ למיקוד קהל יעד
– אסטרטגיה לפרסום בפייסבוק
– הפיקסל
קליק כאן לקבלת ההדרכות
מתנה: 40 רעיונות לפוסטים לקידום העסק
התחברתם לתוכן? מה אתם מרגישים בקשר לשיווק אשמח לשמוע
במועדון השיווק תמצאי שלל קורסים ותוכניות שיעזרו לך למכור את הקורס מהקורס לפרסום ממומן, קורס וובינר שמוכר, תוכניות ליצירת קהילה ומיתוג אישי בעזרת תוכן ועוד
מידע על מועדון הפיסיבוק: https://www.bomsite.co.il/clickalut/
תכנים נוספים שיעזרו לך
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע