ניתן להאזין גם ב:
איך להשתמש נכון בסרטונים קצרים REELS לקידום העסק שכם
רילס הוא רק אחד מפורמטים התוכן הרבים שיש באינסטגרם וברשת, נרצה או לא פורמט התוכן שמקבל הכי הרבה חשיפה ברשת, נכון לרגעים אלה,
זה סרטוני וידאו קצרים, וכמה שיותר קצר יותר טוב.
אם זה באינסטגרם, בפייסבוק, עכשיו גם בפייסבוק העסקי, יוטיוב short וכמובן טיקטוק.
בעצם טיקטוק זו הראשונה שתפסה את התאוצה המשמעותית, וכל שאר האפליקציות רוכבות על הגל.
בחודש האחרון אופציית הרילס נכנסה גם לעמודים העסקיים בפייסבוק, ולכן בחרתי להקדיש פרק שלם לנושא הזה.
בפרק אז זה אני מדברת על כמה דברים מאוד חשובים:
איפה הכי כדאי לעשות שיווק באמצעות סרטונים קצרים לעסקים קטנים
כאשר יוצרים סרטון קצר [רילס] על איזה רשת חברתית כדאי לחשוב קודם
איך אנחנו יכולים להשתמש באותו סרטון במספר רשתות חברתיות, מתי לעשות את זה ומתי לוותר על זה.
עדכונים סופר חשובים שנכנסו ביולי 22 ל reels גם בפייסבוק וגם באינסטגרם
האם יש צורך להוסיף טקסט [ פוסט] לסרטוני ריל זה אם בכלל מישהו קורא את זה.
איזה סרטון REELS יתנו לכם עוקבים חדשים ואיזה יבנו קהילה אמיתית ויובילו למכירות
וכמה רעיונות יצירתיים ופשוטים להפקת סרטונים קצרים במהירות, שיתנו לכם חשיפה ועוקבים חדשים.
בהמשך ניתן להוריד קובץ עם 30 רעיונות לסטורי או רילס וכאן תמצא 10 רעיונות לסטורי והסבר איך להשתמש בהם
האם לפרסם את הסרטונים לאינסטגרם, פייסבוק, טיקטוק או יוטיוב
עקרונית כל סרטון אפשר לפרסם בכל הרשתות.
אבל אם אני רוצה לקבל חשיפה משמעותית ולבנות קהילה אני צריכה לחשוב על פלטפורמה מסוימת ולבנות את הסרטון בהתאם דרישות של הפלטפורמה.
בנוסף לקחת בחשבון שיש סרטונים שיואילו לי רק עם פוסט מצורף, ויש סרטונים של הלו פוסט מצורף לא באמת יצרו חיבור ויבהיר ומי אני או איתנו ערך משמעותי לקהל שלי.
הקשיבו לפרק כדי להבין לעומק באיזה פלטפורמה לבחור
אבל הנה כלל אצבע
מכיוון שהרשתות שיתנו לנו תוצאות בדרך המהירה ביותר הם אינסטגרם ופייסבוק, where את אינסטג אינסטגרם, אני ממליצה, אם כמובן אתם פעילים באינסטגרם, לבנות קודם כל את הוידאו עם חשיבה על אינסטגרם.
ואם הוא מתאים לפלטפורמות נוספות, כמובן אפשר לפרסם את זה גם בפלטפורמות הנוספות.
אם אין לכם ערוץ יוטיוב, לא חשוב אפשר לוותר על הזירה הזו, היא טובה מאוד לחלק קטן מבעלי העסקים אבל ברוב בעלי העסקים בעברית, מדובר בצפיות בודדות.
טיפ לחיסכון בזמן
תראו את הסרטון ישירות דרך הריס באינסטגרם, הוסיפו טקסטים צופים, עריכה ומה שצריך.
לפני הפרסום הורידו את הסרטון למובייל שלכם, כך לא יהיה בו לוגו של אינסטגרם, ותוכלו להעלות את הסרטון לאפליקציות נוספות בקלות.|
אם מצורף לסרטון סאונד עם זכויות יוצרים, הסרטון ירד לטלפון בלי הסאונד, יש לקחת זאת בחשבון.
עדכונים באופציות REELS שעלו לאחרונה
עדכון משמעותי שאדם מוסרי מנכל אינסטגרם הודיע עליו ביום חמישי האחרון:
בקרוב כל סרטון שיעלה לאינסטגרם עד 15 דקות יהפוך לרילס ויופיע בלשונית הרילס!
הסבר מלא כאן
- באינסטגרם ניתן לעלות סרטון של 90 שניות , פחות מומלץ, בעיקר אם אתם רוצים לעשות לסרטון שימוש מחדש באפליקציות נוספות
- באינסטגרם: ניתן להוסיף סטיקרים של סקר או שאלה לעלות את המעורבות בסרטון הרילס שלכם
- באינסטגרם: ניתן להשתמש בתבניות לרילס ששמרו יוצרים אחרים
- באינסטגרם: ניתן לתזמן רילס – שזה אחד החידושים המשמעותיים ביותר. ניתן לעשות זאת רק דרך תוכנות צד שלישי כמו LETER ודומים. אני מקווה שיהיה אפשר גם דרך הקריאטור של פייסבוק בקרוב
- בפייסבוק: ניתן לעלות רילס לעמוד נהעסקי
- בפייסבוק: ניתן לתזמן רילס [הצעה, זה הזמן לעלות את כל הסרטונים שהכנתם לאינסטגרם ולא עלו לפייסבוק]
- בפייסבוק: ניתן לגזור קליפים מסרטונים קיימים בעמוד העסקי ולהפוך אותם לרילס, מיד אחרי לזתמן אותם
- למדריך עבודה עם רילס בפייסבוק לחצו כאן
הורידו מדריך מתנה
מתנה לשיווק באינסטגרם בקלות – 30 רעיונות לסטורי לקידום העסק
בקובץ תמצא המון רעיונות לסטורי וגם לרילס לקידום העסק כך שיהיה לך רעיון יומיומי
איזה סרטון רילס יוביל לעוקבים חדשים ואיזה יוביל ללקוחות חדשים
על הנושא הזה דיברתי לעומק בפודקאסט , מומלץ להקשיב
אם נחלק את סרטוני הרילס ל 2 קטגוריות מרכזיות זה יהיה:
- סרטוני טרנדים קצרים בהם אנחנו משתמשים בפסקול – אלו נועדו ליצור ויראליות, להגיע לאנשים חדשים שלא עוקבים אחריך.
- סרטוני “דיבור למצלמה” בהם מועבר ערך ממשי / מסופר סיפור וכו – אלו יוצרים קשר משמעותי יותר עם הקהל, בונים קהילה של עוקבים יותר נאמנים וממירים יותר ללקוחות.
בנוסף הם נכשבים תוכן מקורי ואינסטגרם הודיעו לאחרונה שהם יתנו לתוכן מקורי עדיפות
הדרכה מיוחדת במתנה לצפייה מיידית – מהרילס ועד הלייב
רוצים לדעת איך להשתמש נכון בפייסבוק ואינסטגרם להגדלת העסק?
הצטרפו למועדון השיווק בפייסבוק.
- אתר חברים סגור עם ספריית קורסים לשיווק העסק שלך
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה בפחות מ 200 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות
המועדון נועד בשבילך אם יש לך עסק של שירות, עסק של קורסים דיגיטליים או פיסיים ולימודים
אם חשוב לך לבנות מותג אישי, לתת ערך, להיות אותוריטה
אם חשוב לך לדבר בעצמך את העסק שלך
אם חשוב לך ללמוד בעצמך, להיות בשליטה על הפעולות שלך
אם חשוב לך לדעת מה חדש בעולם השיווק – לא רק בפייסבוק אלא גם באינסטגרם, רשימות תפוצה, וובינרים וכו
אם חשוב לך לבנות מערך שיווק שלם מבניית מותג אישי וקהילה > לשיווק אפקטיבי > למכירה
ההשקעה שלך היא פחות מארוחה
ובתמורה יש לך את כל מה שצריך בשביל שהמסר שלך יגיע רחוק, תגדיל חשיפה, השיווק שלך יהיה אפקטיבי והעסק יממש את הפוטנציאל שלו.
בקהילה מאות בעלי עסקים בדיוק כמוך שלומדים, עושים ומתקדמים
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
אנחנו ניפגש בכל יום חמישי ב 12:00 בבוקר להקלטת פרק חדש בשידור חי בעמוד העסקי שלי בפייסבוק.
ואל תשכחו להשאיר לי 5 כוכבים באפליקציות הפודקאסט, זה מאוד עוזר לי לגדול