ניתן להאזין גם ב:
על מה דיברתי בפרק בראשי פרקים
00:00 מי השיג מיליון עוקבים בחצי שנה
04:23 למה אני מדברת על זה
06:00 על אלכס הורמזי – הסיפור שלו
09:58 למה הוא החליט לשווק אורגני ולא ממומן
14:01 למה יותר עשייה שווה יותר הצעות
17:00 מ 7 פיסות תוכן לשבוע ל 80
19:00 לאיזה תוצאות הוא הגיע עם 80 פיסות תוכן בשבוע
21:00 איך הוא עושה את זה , כמה זמן זה לוקח לו וכמה זה עולה לו
26:00 לוז יצירת תוכן של אלכס ואיך אפשר ליישם את זה
31:00 איך אלכס בודק את התוכן שלו – מה יעבוד ומה לא
37:00 איך הוא מכפיל וממחזר את התוכן
38:40 מבנה וידא של אלכס הורמזי
40:35 למה להניע לפעולה
42:00 איך להתאים את התוכן לרשת החברתית
45:00 רעיונות ליישם האסטרטגיה שלו בעסק שלכם
51:00 איך אלכס מייצר הזדהות וחיבור ולמה חייבים ליצור תוכן כמוהו
58:00 על מי לחשוב כשיוצרים תוכן
01:00:02 למה חשוב להצטמצם לפני שמתרחבים
01:03:00 למה לעשות יותר בקלות
01:04:22 כמה מהתוכן שלי לתת בחינם ומה בתשלום
01:08:00 חשיבה לטווח ארוך מול חשיבה לטווח קצר
מיליון עוקבים בחצי שנה
אין משווק שלא מכיר היום את אלכס הורמוזי
הוא היזם עם הגדילה המטורפת ביותר עכשיו במדיה חברתית
מדובר בגדילה של מיליון עוקבים סך הכל בכל הרשתות החברתיות.
תוך חצי שנה, עם אסטרטגיה אורגנית חדשה הוא הגיע ל
300,000 רשומים ביוטיוב של אלכס
7000 עוקבים בלינק-דין
350 אלף בטיקטוק
350 אלף עוקבים באינסטגרם של אלכס הורמזי [עכשיו זה כבר חצי מיליון]
100 אלף עוקבים בטוויטר
150אלף רוכשים של הספר באמזון
400 אלף הורדות בחודש לפודקאסט
תוצאות תכלס
אתר – מ 0 כניסות ל 100 אלף בחודש
גדילה במחזור ב $ מ 7 מיליון בחודש ל 13 מיליון בחודש [חלק מהגדילה הגיע מהעסק ולא מהשיווק]
לא נדבר על כמות נרשמים לפודקאסט וכמות ההורדות
וכמובן כמות הנרשמים לרשימת התפוצה, שזה אחד המספרים החשובים
מה שמדהים זה שהוא עשה את הכל אורגני!!!! כן, בלי פרסום ממומן
הוא הגיע לפודקאסט של think media לספר שלב אחר שלב איך הוא עשה את זה
ואני כאן לספר לכם את האסטרטגיה שלו בקצרה
לספר לכם כמה השיווק האורגני עלה לו באמת
מה אני מרגישה שפחות פרקטי עבורנו או לפחות עבורי
וכמובן, מה אנחנו יכולים ללמוד ממנו וליישם בקלי-קלות
הפרק מחולק ל 3 חלקים
קצת על אלכס
האסטרטגיה
המיינדסט והחשיבה שתעזור לכם ליישם את האסטרטגיה
אם כל חודש מחדש לא ברור לך מה לכתוב במדיה
אם זה גוזל ממך המון זמן ובסוף לא מביא תוצאות.
מציעה לך להצטרף “365 ימים של תוכן”
ולקבל כל חודש גנט תוכן מלא הכולל תבניות, רעיונות לרילס ווידאו, ציטוטים, ימים מיוחדים ועוד
פלוס כמה מתנות שוות
ועכשיו לזמן מוגבל, מכניסים קוד קופון “סוכות” ומשלמים רק 60 שח לגנט
מי הוא אלכס הורמזי
לאלכס יש מספר חברות , הוא התחיל כמאמן כושר, ואז בעל מכון כושר וכך המשיך לפתוח מכונים כל חצי שנה ואז יותר יחד עם לילה בת זוגתו
משם לחברה של זכיינות למועדוני כושר, תוספי תזונה וכו את חברת מכוני הכושר הוא מכר ב 46 מיליון , היתה לו חברה נוספת שנמכרה כנראה יותר
ועכשיו יש לו חברה בשם “אקוויזישן” שמכניסה 13 מיליון כל חודש
הרעיון שהם מלווים אנשים שכבר יש להם מחזור של 3 מיליון בעסק.
המומחיות שלו היא להגדיל עסקים וחברות במהירות.
מטרת השיווק האורגני הוא לבניית מותג אישי ולעזור לכל מי שעדיין לא הגיע ל 3 מיליון בשנה בחינם במטרה שהם יגיעו ל 3 מיליון הם יפנו אליהם לגדול משמעותית.
וליצור מקום בו הוא מתעד את הדרך ואת הלמידה
להאזנה לפרק בספוטיפיי
להאזנה לפרק באפל פודקאסט
להאזנה לפרק בגוגל פודקאסט
למה שיווק אורגני
אלכס מציין שאת החברות הקודמות הוא שיווק בפרסום ממומן, זכינות, שותפים וכדומה
למה הפעם הוא בחר לעבור לאורגני?
בקצרה:
הוא צפה בסלב ומשפיענים שהתחילו בשיווק אורגני ואז פתחו מותג עסקי והצליחו בגדול
והתחיל לחקור את הנושא, ומידע הגיע אליו שוב ושוב על הכוח שבשיווק אורגני
הוא חשש מאוד מהפרסום
אבל הבין שזה המחיר שהוא צריך לשלם בשביל להגיע להשפעה שהוא רוצה ליצור
לפני שנה וחצי הוא התחיל ערוץ יוטיוב עם 3 סירטונים בשבוע. בהתחלה מאופן מדוגם ולאחר מכן צילומים בסלון.
הסרטונים בסלון הצליחו יותר
מה הוא למד מזה?
התוכן חשוב יותר מהצילום !
מה שבסוף באמת גרם להחלטה זה פגישה שלו עם גראן קארדון שאמר לו שהוא עושה פי עשר תוכן ממנו ולכן ההצלחה שלו היא פי עשר
הורידו מדריך מתנה
מתנה לשיווק באינסטגרם בקלות – 30 רעיונות לסטורי לקידום העסק
בקובץ תמצא המון רעיונות לסטורי וגם לרילס לקידום העסק כך שיהיה לך רעיון יומיומי
הדרכה מיוחדת במתנה לצפייה מיידית – מהרילס ועד הלייב
מ 7 פיסות תוכן בשבוע ל -80
כשהוא פתח את ערוץ היוטיוב הוא היה מפרסם 3 סירטונים בשבוע אותם הוא היה הופך גם לפרקים בפודקאסט ועוד פםיסת תוכן = 7 פיסות תוכן
הוא מזכיר שקודם כל הוא איש עסקים ולכם 97% מהזמן שלו הולך לעסק ו 3% ליצירת תוכן
במקום להשקיע בפרסום ממומן הוא השקיע בניהול של השיווק האורגני
זה עלה לו 20 אלף דולר בחודש לעורכים לרשתות השונות, לפודקאסט ומנהלי רשתות.
בפודקאסט מתקדם יותר הוא אמר שלו ולבת זוגתו לילה שגם היא גדלה בצורה מטאורית , הניהול עולה 70 אלף לשנהם יחד
עם זאת , בשביל לקבל את אותה חשיפה בפרסום ממומן, בהתבסס על כך שעד כה הם עבדו רק בפרסום ממומן, היה עולה לו 2 מיליון דולר בחודש
סכום מטורף שבעלי עסקים קטנים לא יכולים לעמוד בו
אבל ככל שהקשבתי יותר להרצאה, ברור לי שאפשר לעשות את זה בתקציב נמוך יותר
אבל עדיין, אני לא אומרת שצריך או שכדאי לכם להתחיל להפיק 80 פיסות תוכן בשבוע אם אין לכם עזרה בתשלום. כי כל מה שזה יעשה זה ש 50% מהזמן אם לא יותר תתעסקו ביצירת תוכן וזה ישחוק אתכם לחלוטין.
בנוסף, אני לא חושבת שיש צורך להיות בכל כך הרבה רשתות.
בהמשך אסביר לכם את אסטרטגיית תוכן שלו ונדבר מה אפשר לעשות לבד ומה אפשר לחסוך פעולות או פשוט לוותר. מזכירה שהעסק שלנו לא באותו קנה מידה.
עוד דבר, לנו אין אפשרות להגיד כל הזמן “אני לא מוכר לך כלום , נותן לך בחינם בשביל שתגיע ל 3 מיליון בשנה ואז תפנה אלינו”…. אנחנו כן צריכים למכור
כמה זמן הוא משקיע בפועל ליצור 80 פיסות תוכן
הזמן שלוקח: 2 ימים שלמים בחודש + 4 שעות בשבוע
יום אחד: לסירטונים של דקה 50 סירטונים
יום אחד לסרטוני יוטיוב 5 סירטונים
את שאר העבודה עושים מנהלי המדיה
איך מגיעים מ 53 פיסות תוכן בחודש ל 80 פיסות תוכן בשבוע?
עם עקרון המחזור עליו אני מדברת גם בפרק הזה שמראה איך לקחת פיסת תוכן אחת ולהפוך אותה ל 12
כל סירטון קצר של דקה = רילס לאינסטגרם, שורט ליוטיוב, טיקטוק, רילס לפייסבוק [הוא לא עשה] = 4 פיסות תוכן
בעצם 50 סירטונים = 200 פיסות תוכן.
בנוסף אם תכנסו לערוצים שלו תראו שיש תוכן ממוחזר מהרצאות וראיונות שהוא עורך. ראיונות והרצאות מצולמים, עוברים עריכה ומגזרים מהם מספר סירטונים של דקה.
איך אלכס בודק איזה תוכן יעבוד טוב יותר ואיזה פחות?
בהתחלה, בדיוק כמו שאני ממליצה ללקוחות שלי, הוא היה שולח לעצמו רעיונות לתוכן למייל
ואז הוא שינה אסטרטגיה, ואני חושבת שזה גאוני!
כל פעם שהיה לו רעיון לפוסט ,הוא פרסם את זה בטוויטר
פוסטים שזכו לכמות לייקים ושיתופים גדולה הפכו לסירטונים קצרים או ארוכים.
הוא מפרסם כ 5 ציוצים בשבוע = 35 בשבוע
בנוסף, ציטוט שעובד טוב הוא עולה לאינסטגרם כרילס שמורכב מתמונה בלבד = עוד 4 פיסות תוכן בשבוע לפחות
הסירטונים הקצרים – עולים לפחות 2 ביום לרשתות שזה 14 בשבוע
סרטוני יוטיוב ארוכים עד 15 דקות = 3 בשבוע
פרקים בפודקאסט = 3 בשבוע
יש גם מיילים לרשימה ותכנים לאתר
לא בטוחה שהגעתי ל 80 אבל בטח לא ספרתי הכל
לא ספרתי את לינקדין וכו
כמובן אני לא ממליצה לאף עסק קטן לכתוב 80 פיסות תוכן, אין לכולנו תקציב למישהו שיעזור לנו לעשות את זה ואי אפשר לבד, בכל זאת צריך גם לנהל עסק.
אבל אם תקשיבו לפרק אני נותנת המון רעיונות לנפקת תוכן בקלות ומחזור תוכן.
מה עזר לו להצליח מבחינת מיינסט לכתיבה
אלכס אומר : תעשו ואחר כך תספרו
תכתבו את התוכן מתוך מקום של “זה מה שאני עשיתי והצליח לי אני רוצה לספר לך בתקווה שגם לך זה יעזור”
ולא ממקום של “זה מה שצריך לעשות בשביל להצליח, לך תעשה”
אני מרחיבה על זה לעומק בפרק, כדאי להקשיב
להרצאה המקורית בה אלכס מסביר באנגלית את האסטרטגיה שלו
רוצים לדעת איך להשתמש נכון בפייסבוק ואינסטגרם להגדלת העסק?
הצטרפו למועדון השיווק בפייסבוק.
- אתר חברים סגור עם ספריית קורסים לשיווק העסק שלך
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה בפחות מ 200 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות
המועדון נועד בשבילך אם יש לך עסק של שירות, עסק של קורסים דיגיטליים או פיסיים ולימודים
אם חשוב לך לבנות מותג אישי, לתת ערך, להיות אותוריטה
אם חשוב לך לדבר בעצמך את העסק שלך
אם חשוב לך ללמוד בעצמך, להיות בשליטה על הפעולות שלך
אם חשוב לך לדעת מה חדש בעולם השיווק – לא רק בפייסבוק אלא גם באינסטגרם, רשימות תפוצה, וובינרים וכו
אם חשוב לך לבנות מערך שיווק שלם מבניית מותג אישי וקהילה > לשיווק אפקטיבי > למכירה
ההשקעה שלך היא פחות מארוחה
ובתמורה יש לך את כל מה שצריך בשביל שהמסר שלך יגיע רחוק, תגדיל חשיפה, השיווק שלך יהיה אפקטיבי והעסק יממש את הפוטנציאל שלו.
בקהילה מאות בעלי עסקים בדיוק כמוך שלומדים, עושים ומתקדמים
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
ואל תשכחו להשאיר לי 5 כוכבים באפליקציות הפודקאסט, זה מאוד עוזר לי להפיץ את התוכן