ניתן להאזין גם ב:
הפעם החלטתי לשתף אתכם בתוכנית התוכן שלי ב 2023
באיזה זירות אני מתכוונת להיות השנה, איפה אני מתכוונת לשים הכי הרבה דגש
מה השיקולים שלי להשקיע או לא להשקיע בכל זירה
ומה אני מתכוונת לעשות בכל זירה
נדבר על:
פייסבוק אישי, פייסבוק עסקי, קבוצות שלי ושל אחרים בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדין
וכמובן על הפודקאסט ועל האתר.
כמובן, זה רק התוכנית שלי , היא לא התוכנית האולטימטיבית המומלצת לכל בעלי העסקים בארץ ובעולם
ונכון להרגע מרגיש לי שזה התוכנית לכל 2023, אבל חשוב לקחת בחשבון שהכל יכול להשתנות ואולי מה שנראה לי מעולה עכשיו לא יהיה מעולה עוד כמה חודשים בגלל שינויים בחוקי המשחק, באלגוריתם של רשת זאת או אחרת, בשאיפות שלי או בחיים שלי.
המטרה שלי לשלב בן מה שעובד, מה שחשוב לי להשיג והחוזקות שלי
הכל מתחיל ממה המטרות שלי ל 2023
ומה התוכן צריך לשרת
השנה חשוב לי לעשות גדילה משמעותית
בעצם כל שנה חשוב לי לעשות גדילה משמעותית ?
מבחינת מוצרים:
המיקוד המרכזי שלי זה בקידום מועדון השיווק לעסקים הקליקלות
365 ימים של תוכן
וליווי ליצירת מוצר דיגיטלי בעסק דיגיטלי.
מה שחשוב לי להפיק מבחינת תוכן:
תוכן פרקטי שם מה שיעזור לקהל היעד שלי לעבור מנקודה אחת לנקודה שניה
יצירה של שיתופי פעולה על מנת לתת לה קהילה של ניתוח אין יותר איכותי.
מוטיבציה השראה והעצמה נשית , אלו האחים שמאוד מאוד חשובים לי בעסק ואני תמיד מקדמת אותם.
מה יהיה בפודקאסט ב 2023
החלטתי שזירה שהכי חשובה עבורי זה הפודקאסט, ומאוד חשוב לי לעשות פרק קבוע פעם בשבוע כל יום חמישי.
השאיפה היא להוסיף גם פרקים קצרים ביום שלישי, מקווה מאוד שזה יקרה.
המיקוד יהיה עדיין מיקוד של שיווק תכלס פשוט לעסקי שירות וידע
בנוסף שיתוף של מהלכים שעשיתי, עוד דברים שקראו לי בעסק ואיך התמודדתי איתם, מה למדתי.
מאוד חשוב לי השנה להביא לפודקאסט אורחים איכותיים שיכולים להביא לקהילה שלי ערך פרקטי שהם צריכים, אני רק מתחילה לבנות את הרשימה של האורחים שאני רוצה שיגיעו לפודקאסט, אם יש לכם רעיון תשתפו אותי.
השאיפה שלי זה שה פודקאסט יגדל בצורה משמעותית, בעצם אם מדברים על מספרים אז המספר שהכי חשוב לי זה כמות ההורדות של הפודקאסט, יותר מעוכבים באינסטגרם.
אז אם אתם מקבלים ערך מה פודקאסט הזה, אשמח אם תשתפו אותו עם חברים, תעלו תמונה לסטורי ואת תייגו אותי ואם עדיין לא נרשמתם, תירשמו לפודקאסט כך שתוכלו להקשיב לכל פרק. תודה.
מכאן תתחיל הפצה למדיה החברתית באסטרטגיה מה קורה למיקרו אותה לימדתי אותי לעומק בפרק 55 בפודקאסט ” לבנות מכונת אוכל”
האתר שלי ב 2023
יעלו ובו שתי דברים השנה.
כל פרק שעלה בפודקאסט, ולפעמים מדריכים טכניים. זה העיקר.
הזמנה: ב 18.01.23 אני עורכת הדרכה חינמית על שיווק אורגני ב 2023.
ממליצה ללחוץ כאן ולשמור לך מקום.
אינסטגרם ב 2023 מה התוכנית שלי
שימו לב שאני שמה את הרשת הזאתי לפני פייסבוק, כי אם מבחינת גדילה יותר חשובה לי מפייסבוק 30 יש לי כבר כמות גדולה של עוקבים.
מבחינת התוכן מה שיעלה לאינסטגרם זה קרוסלות וסרטונים קצרים, רילס .
וזה התחלק בין סוגי הקטגוריות שלי: איך עושים, סיפור מקרה, השראה ועוד
פייסבוק
עדיפות הראשונה היא לפייסבוק האישי שם אני ממש רוצה להגיע למצב בו אני מעלה פוסט כמעט כל יום חול, אסטרטגיות התוכן שלי לפרופיל האישי שלי בפייסבוק היא אסטרטגיית חושבים מרגישים כותבים, אותה לימדתי לעומק בפרק 54 בפודקאסט .
פייסבוק עסקי – הסרטונים הקצרים שעלו באינסטגרם יעלו גם בפייסבוק העסקי, חלק מהתכנים שעלו ביי שיעלו גם בפייסבוק העסקי, ותכנים שהם מקצועיים לחלוטין כמו עדכונים בפייסבוק וכדומה יעלו בפייסבוק העסקי
כמובן גם תוכן לקידום המוצרים שלי
קבוצות של אחרים בפייסבוק – עליו שכרגע אני לא נמצאת בקבוצות מבחינה שיווקית, בכל זאת אחרי 11 שנים בעסק אני פחות צריכה את זה, אני מאוד נהנית ולומדת המון על אנשים מתוך קבוצות, ונהנית גם מהנתינה ויצירת מערכות היחסים ולכן המשיך להיות שמה באופן יומיומי.
הקבוצה שלי בפייסבוק – כרגע אין לי תוכנית ולא בטוח שהיא תישאר. כנראה היו שמה פעמיים בשנה אתגרים גדולים וסדנאות בחינם.
כמובן יש עוד זירות שאני מדברת עליהם בפרק שאני לא מתכוונת לתת להם יותר מדי תשומת לב.
יוטיוב – יעלו הסרטונים הקצרים שהכנתי לאינסטגרם והקלטות של הפודקאסט.
טיקטוק – בשביל להצליח בטיקטוק אני צריכה לשחק את חוקי המשחק של טיקטוק וכרגע משיקולים של זמן ותועלת אני בוחרת לוותר על זה. אני כן יעלה שמתוכן, בעיקר סרטונים קצרים שהכנתי למקומות אחרים, או לפעמים שבא לי להוציא משהו בצורה אותנטית ולצלם את זה ישר ולהוציא לעולם.
לינקדין – מכונת לוותר על הרשת הזאת אלא אם כן אני אמצא אוטומציה שתפרסם אוטומטית תוכן ספציפי מי פייסבוק או אינסטגראם ישירות ללינקדין. גם מי שיכול הזמן תועלת.
אז זה התוכנית וכן שלילה 2023 אני אשמח לשמוע מה התוכנית אוכל שלך
וכמובן אם לקחת משהו מהפרק זה תעדכני אותי באינסטגרם סלע רוחמה.
הזמנה להדרכה חינמית מיוחדת וחד פעמית על שיווק אורגני ב 2023
ההדרכה תתקיים ב 18.01.23 ב 09:00 לחצו להרשמה
רוצים לדעת איך להשתמש נכון בפייסבוק ואינסטגרם להגדלת העסק?
הצטרפו למועדון השיווק בפייסבוק.
- אתר חברים סגור עם ספריית קורסים לשיווק העסק שלך
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה רק ב 198 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות
המועדון נועד בשבילך אם יש לך עסק של שירות, עסק של קורסים דיגיטליים או פיסיים ולימודים
אם חשוב לך לבנות מותג אישי, לתת ערך, להיות אותוריטה
אם חשוב לך לדבר בעצמך את העסק שלך
אם חשוב לך ללמוד בעצמך, להיות בשליטה על הפעולות שלך
אם חשוב לך לדעת מה חדש בעולם השיווק – לא רק בפייסבוק אלא גם באינסטגרם, רשימות תפוצה, וובינרים וכו
אם חשוב לך לבנות מערך שיווק שלם מבניית מותג אישי וקהילה > לשיווק אפקטיבי > למכירה
ההשקעה שלך היא פחות מארוחה
ובתמורה יש לך את כל מה שצריך בשביל שהמסר שלך יגיע רחוק, תגדיל חשיפה, השיווק שלך יהיה אפקטיבי והעסק יממש את הפוטנציאל שלו.
בקהילה מאות בעלי עסקים בדיוק כמוך שלומדים, עושים ומתקדמים
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
ואל תשכחו להשאיר לי 5 כוכבים באפליקציות הפודקאסט, זה מאוד עוזר לי להפיץ את התוכן