נרצה או לא פייסבוק נשארה עדיין זירה משמעותית לשיווק העסק שלנו והדף העסקי מסמל חלק מרכזי בנושא.
למרות שהחשיפה האורגנית בעמוד העסקי ירדה ואני ממליצה לשלב שיווק בפייסבוק יחד עם שיווק באינסטגרם.
למה לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק
- הדף העסקי נסרק בגוגל ויהיה בית התוצאות הראשונים כשאנשים יחפשו מידע על העסק שלך
ולכן מבחינה מיתוגית זה הכרחי - אם אין לך אתר , זה הדבר הכי קרוב לאתר שניתן להקים עם אפשרות להציג את ההמלצות, המידע על העסק ועוד
- כמה שאני אוהבת אינסטגרם, בפייסבוק יש יותר אפשרות להציג מידע ברור ונגיש על העסק שלך [מול אינסטגרם שמספק ביוקצר ולינק]
- במידה והחלטת לעשות פרסום ממומן – חובה דף עסקי בפייסבוק
- מאפשר לאחסן את כל התמונות שלך במקום מסודר
- מאפשר לפתוח חנות
- ועוד לא מעט אופציות, אז למה לא בעצם? 🙂
איך לפתוח עמוד עסקי ב 5 דקות
- כנסו לכל עמוד עסקי , גללו למטה ובחרו “צור דף או כנסו ללינק הזה
- הקלידו את שם הדף: כאן עדיף לעצור ולחשוב מעט מה יהיה שם העמוד, הוא נסרק בגוגל וחשוב שיהיה שם ברור, זה לא המקום להיות יצירתי מדי. במידה והנך נותן שירותים, מומלץ להכניס את השם שלך לשם העמוד “רוחמה סלע שיווק בפייסבוק”. אני מסבירה לעומק כיצד לבחור שם לעמוד במועדון השיווק בדיגיטל הקליקלות
- בחרו קטגוריה: הכניסו מילת מפתח שמייצגת את התחום שלכם והמערכת תתן לכם אופציות
- הכניסו תיאור קצר – עד 255 תווים שמתאר את החלק הכי חשוב לכם בעסק
- לחצו על “צור עמוד”
- הכניסו תמונת פרופיל: תמונה ברורה, עדיפות לתמונת פנים או לוגו
- הכניו את תמונת הנושא: זהו הנדלן הכי חשוב בעמוד, הקפידו על מסר ויזואלי וטקסט שמייצג אתכם בכבוד
- אשרו
- מזל טוב, יש לכם עמוד בפייסבוק
- עכשיו כל מה שנישאר זה להגדיר את ההגדרות הנכונות ולהתחיל לפרסם
אלו הגדרות חשוב להגדיר בעמוד
אציין כאן חלק מההגדרות שניתן להגדיר בעמוד, במועדון הקליקלות יש תוכנית שלמה שעוברת על כל ההגדרות בעמוד העסקי וכמובן על איך לעלות תכנים לעמוד , איזה פוסטים לכתוב, איך להשתמש בוידאו לקידום העסק ועוד
- הוספת לחצן – נמצא מתחת לבאנר הראשי בעמוד. את הלחצן ניתן לערוך שיעביר לקישור, לוואצאפ, יבצע שיחה, לתיאום תור ועוד
- לשונית אודות – בלשוניות לחצו על “עוד ” ובחרו אודות. כאן מומלץ להגדיר את כל האופציות. כתובת האתר, טלפון, מיקום, פרטים עם העסק ופסקה שמייצגת את העסק ואת השירותים
- בסרגל הימני / צדדי יש הגדרות רבות וכדאי לעבור על כולם, הנה החשובים
- הכלים של whatsApp > הגדרות ווטצאפ – חברו לוואצאפ עסקי
- כלי מסנג’ר – הגדרת הודעות אוטומטיות שנכנסים לעמוד שלך, הוספת כפתור ועוד
- הדרות – רדו עד למטה להגדרות ועברו על מה שרלוונטי לעסק שלכם
למידע נוסף על תפעול העמוד העסקי – מועדון הקליקלות
איך לשווק את העסק אורגני בפייסבוק
40 רעיונות לפוסטים לקידום העסק שלך
עכשיו שפתחת עמוד בפייסבוק הגיע הזמן לכתוב תוכן ולהזמין את החברים ולקוחות פוטנציאלים להכיר את העמוד.
הכנסתי לך קובץ עם 40 רעיונות לפוסטים , כאן נרשמים לקבלת 40 רעיונות לתוכן לקידום העסק