ומה עושים אם האתר או דף הנחיתה שלך נדחה וחסמו לך את האפשרות לפרסם או להשתמש בדף העסקי
באוגוסט 2020 באמצע הרצה של הקמפיין יום ההולדת המסורתי שאני מריצה כל שנה , ללא שום הודעה מוקדמת, פייסבוק חסמו לי את האפשרות לפרסם לינקים לאתר שלי [בו נמצא דף הנחיתה למועדון השיווק בפייסבוק אותו פירסמתי בקמפיין] ובאותו רגע הם מחקו לי את כל הפוסטים שהכילו קישור לאתר שלי או לדף הנחיתה, כולל וידאו חי עם עשרות תגובות ומאות צפיות ובמקביל מחקו לי את כל המודעות הוקמפיינים המובילים לעמוד הנחיתה.
חשוב מאוד!
נא לקרוא את ההוראות איך לגשת לתמיכה. חשוב להבין, זה לא דף של פייסבוק או נכתב מטעם חברת פייסבוק!
במידה וחשבון נחסם/הושבת נא לפנות לפייסבוק ולא להתקשר/לשלוח הודעה אלי לצערי אין לי איך לעזור!
אתר זה מנוהל על ידי רוחמה סלע, אני עסק עצמאי שמלמד שיווק ופרסום נכון .
במידה ויש לך עסק ונחסם לך מנהל המודעות יש סיכוי גבוה מאוד שזה קרא עקב שימוש לא נכון או מעבר על אחד מחוקי פייסבוק.
המערכת אינה אינטואיטיבית, שימוש בפרסום ממומן ללא למידה מוביל בדרך כלל לביזבוז כסף, טעויות ועוגמת נפש.
לכן יצרתי את מועדון השיווק בפייסבוק, אתר חברים עם כל ההדרכות והקורסים לשיווק ופרסום בפייסבוק + תמיכה יומיומית. המועדון בתשלום חודשי וללא התחייבות כך שכל עסק קטן יכול להרשות לעצמו לגדול ולצמוח. פרטים על מועדון הפייסבוק רק ב 198 לחודש ללא התחייבות
במקרה של חסימת דף, חשבון מודעות יש לפנות לפייסבוק בלבד!
במקרה של חיוב יתר לחשבון או פריצה לחשבון – יש לפנות לפייסבוק בלבד!
לי ולקולגות שלי אין אפשרות לעזור!
אנא עברו על המדריך להבין כיצד לבנות לתמיכה.
חשוב לדעת – לפייסבוק אין מוקד שירות טלפוני ולא ניתן לדבר עם נציג בטלפון.
כל התמיכה נעשית בכתב בתוך המערכת על ידי לחיצה על עזרה, סימן שאלה בחלק העליון, עירעור או שיחה בצ’ט הניתנת רק למפרסמים בפייסבוק.
יש להגיש עירעור פייסבוק – מספר פעמים עד שמישהו ישים לב.
או לדבר עם פייסבוק בצ’ט.
הדרכה ויזואלית איך לפנות לתמיכה
מה פייסבוק חוסמים / לא מאשרים ומה לעשות
- חסימה של קישור או URL בגלל הפרת תנאי הקהילה של פייסבוק או כללים אחרים של פייסבוק: במקרה זה יש לפנות לתמיכה של פייסבוק בצ’ט לאחר שהבנתם מה הבעיה לתקן אותה ואז להגיש ערעור קצר ובאנגלית. שאלו את הנציג בצ’ט מה לכתוב בערעור ואם יש לציין נקודות מסויימות.
חשוב מאוד: ערעור יש לשלוח עשרות פעמים עד שמישהו שם שם לב - חסימה של אפשרות להגיב בקבוצות לכמה ימים: זה קרה בגלל ששיתפתם יותר מדי בקבוצות או בגלל שהשתמשתם יותר מדי באופציה העתק-הדבק בקבוצות. במקרה זה אין טעם לפנות לתמיכה, אין להם מה לעשות, פשוט לחכות עד שהאפשרות תפתח.
[הערה: העתק הדבק בעשרות קבוצות פרסום לא יעיל מלבד לבזבז זמן ולתת אשלייה של פעילות. אם חשוב לך לפרסם את העסק באופן אורגני יש במועדון הפייסבוק עשרות תוכניות וקורסים שיעזרו לך לעשות זאת] - חסימת אופציות למספר ימים: כמו בסגירת אפשרות לשימוש בקבוצה, אין מה לעשות חוץ מלהמתין
- בעיה בטקסט שמופיע במודעה ולכן אין אישור למודעה והמודעה נדחתה: ראשית חשוב לדעת שלא עברתם באמת על החוקים ולא פרסמתם היכרויות, דרושים ועוד .
בנוסף פייסבוק לא אוהב פניה בגוף ראשון בציון מילים שליליות וכן דיבור על דימוי גוף, להוריד במשקל, דיאטה.
אם זה לא המקרה, יופיע כפתור עירעור על המודעה. מומלץ לערער על המודעה ואם זה לא עוזר לפנות לתמיכה בצ’ט - חסימה האפשרות לפרסם במנהל המודעות – יש לערער מספר פעמים ולפנות לצט של פייסבוק לתמיכה.
- חסימת העמוד העסקי – יש לערער מספר פעמים לפנות לצט לתמיכה.
איך פונים לתמיכה של פייסבוק
שיחה בצ'ט עם נציג פייסבוק
איך להגיע לתמיכה של פייסבוק
קישורים ישירים לגישה מהירה לתמיכה
- מרכז העזרה של פייסבוק
- מרכז העזרה הכללי המכיל עשרות מדריכים וקישור לפורום
ללמוד פרסום ממומן בפייסבוק שמוביל לתוצאות ולא לטעויות – לוחצים כאן
עירעור לפייסבוק לגבי בעיה או חסימה
בכל הודעה של פייסבוק לגבי הגבלה מופיע כפתור “עירעור” במידה ואינך מסכים עם חוקי פייסבוק.
אם מדובר במודעה שנדחתה, תמונה שלא אושרה, מחיקת קישור וכו.
איך להשתמש באופציית העירעור
– סגננו טקסט קצר באנגלית , צרפו פרטים טכניים כגון מספר מנהל המודעות, מספר המודעה או הקמפיין שיש איתו בעיות, קישור לדף העסקי וכו. שמרו את תוכן ההודעה בקובץ מכיוון שתשתמשו בכך הרבה פעמים
– לחצו על הקישור לערער לפי הבעיה שיש לכם ושלחו את הטקסט
– עכשיו בצעו זאת שוב. אני ממליצה לעשות זאת כמה פעמים ביום עד שמישהו חוזר אליכם. פייסבוק זו חברה עם כל כך הרבה משתמשים הסיכוי שנציג שירות יראה את ההודעה שלכם לא תמיד פועל לטובתכם.
מה לעשות אם המודעה בבדיקה מעל 24 שעות
ניתן להזין פרטים בטופס זה ולחכות שנציג יחזור אליך. שוב, אני ממליצה לעשות את זה כמה פעמים אם צריך
כללי הקהילה של פייסבוק ולמה חוסמים אתכם
מה אסור לעשות בפייסבוק !
הנושא הזה דורש מאמר בפני עצמו, אבל כאן אכתוב רק את הדברים העיקריים שאני נתקלת בהם בעבודה עם הלקוחות באופן יומיומי. ממליצה להיכנס לכללי הקהילה ולקרוא
סיבות אלו גורמות לפייסבוק לפסול לכם את המודעה, חזרתיות גדולה על טעויות אלו תחסום לכם את חשבון מנהל המודעות.
– הבטחות מפוקפקות: כתבתם במודעה או דף נחיתה תוכן לא הגיוני מבחינת פייסבוק והבטחות גדולות, סביר להניח שהדף יפסל. למשל הבטחה להוריד X קילו ב Y זמן או להרוויח XXX ב Y זמן.
– דימוי גוף: כל מה שקשור לדימוי גוף יכול להיפסל
– פניה בגוף ראשון בכתיבת מודעההרבה פעמים נפסלת בעיקר אם הפניה היא לכאב “אתה סובל מכאבים שהורסים את חייך”
ובכלל שימוש במילים שלישיות הרבה פעמים מובילה לחסימה או דחיית מודעה
– פרסום תכנים שאינם מאושרים על ידי פייסבוק כגון מודעות דרושים, נדל”ן הלוואות [ניתן לבקש אישור מיוחד]
– כיבוד זכויות של קניין רוחני – השתמשתם בתמונה או לוגו או מוסיקה שאין לכם זכויות יוצרים או ששייכת לעסק אחר המודעה תיפסל או הדף יחסם [במקרה שלי הנציג אמר שהשתמשתי במוטיבים של פייסבוק והלוגו של פייסבוק בתוך האתר שלי, כמובן אני מלמדת על פייסבוק אז זה היה בלתי נמנע. אבל הבעייה העיקרית שהנציג לא עלה עליה ולדעתי היא כרמה את החסימה זה שימוש בפייסבוק ב URL של חלק מהדפים שזה איסור חמור]
– כל מה שמרגיש לפייסבוק כתוכן מפוקפק, ספאם, שקר, הגזמה נחסם. קחו בחשבון שהחברה מתרגמת בעזרת גוגל תרגום ובדרך כלל רובוט מחליט את ההחלטות הללו, אז אם יש טעות, תערערו
– העתק הדבק: שימוש יתר בתכונה הזו בתגובות, הודעות, קבוצות יוביל לחסימה של פונקציות ספציפיות. בדרך כלל במקרה החסימה היא רק למספר ימים.
– שימוש בטקסט רב על תמונה במודעה
– תמונה עם מיקוד בחלק בגוף או גוף חשוב מדי. בעיקר התמונות עם העיגולים האדומים המציינים כאב במקום ספציפי בגוף, הם תמיד נפסלות
כמובן הרשימה עוד ארוכה.
אני מזכירה, למרות שנראה שפרסום בפייסבוק הוא דבר אינטואיטיבי, כותבים כמה מילים, בוחרים מי בערך הלקוח שלי וזהו.
זו טעות גדולה!
ניתן להשיג המון בזכות השיווק והפרסום הממומן בפייסבוק אם עושים זאת נכון. חשוב ללמוד לעומק
- איך להגדיר את קהל היעד שלך
- איך לבנות מודעה
- איזה סוג קמפיין לבחור
- איך לשווק נכון בפייסבוק בקבוצות
- איך להגדיר קהלים מתקדמים [כי הגדרת “תחומי עניין” היא רק השלב הראשון בפייסבוק]
- איך לנתח את הקמפיינים ועוד
את זה ועוד הרבה לומדים במועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות רק ב 198 ₪ לחודש ללא התחייבות.
לחיצה כאן תתן לכם חודש ראשון במחיר מיוחד