אם אתם משווקים או מפרסמים בפייסבוק אתם חייבים להבין מהו הפיקסל של פייסבוק!
לפחות פעמיים בשבוע עולה שאלה בקבוצת מועדון הפייסבוק על הפיקסל ובעצם מדובר במשהו פשוט מאוד.
הפיקסל הוא פיסת קוד קטנה הנמצאת בתוך מנהל המודעות. נדייק, הפיקסל עצמו הוא רצף ספרות, מעין תעודת הזהות המחוברת למנהל המודעות שלך .
למה צריך את הפיקסל של פייסבוק
הגדרת הפיקסל באתר או בעמוד נחיתה מאפשר לנטר את המשתמשים הנכנסים לעמוד ולאסוף עליהם מידע לשם פרסום מאוחר יותר בפייסבוק.
איסוף המידע מתבצע עד 180 ימים אחורה בתוך פייסבוק אם הגדרתם קהל / המרה / אירוע מחובר לפיקסל.
לכם אין אפשרות להוריד את הדאטה הזה או לדעת משהו על האנשים הללו. המידע נשמר רק בתוך פייסבוק.
איך להשתמש בפיסבוק של פייסבוק
צפו בהדרכה להבין לעומק.
- מתי להשתמש בפיקסל
- איזה מידע אפשר לאסוף
- מהם החלקים שיש לעשות על מנת לאסוף את המידע
- היכן למצוא את הפיקסל
ניתן לקבל מידע נוסף על התקנת הפיקסל באתר של פייסבוק
חשוב לדעת. יש צורך ב 2 שלבים על מנת שהשימוש בפיקסל תהיה אפקטיבית.
1. הטמעת הפיקסל בעמוד הרצוי בחלק ה HEAD
2. הגדרת קהל מותאם אישית במנהל המודעות למעקב אחרי אתר / כתובת עמוד
אני מלמדת את הנושא לעומק טכנית וגם אסטרטגית במועדון השיווק בפייסבוק. המועדון הוא אתר חברים סגור עם קורסים והדרכות לשיווק העסק שלכם כולל קורס שלם לפרסום ממומן שיתן לך את הכלים ממש מהשלב הראשון ועד לפרסום מתקדם בפייסבוק .
לפרטים נוספים על המועדון: https://www.bomsite.co.il/clickalut/
במועדון יש קורס שלם עם 12 שיעורים על פרסום ממומן בפייסבוק ,
+ ספריה שלמה לפרסם אורגני וקורסים לקידום העסק + תמיכה יומיומית בקהילה סגורה ופעילה. כל זה רק ב 178 ₪ לחודש ללא התחייבות.