איזה מתסכל זה, לעבוד על וידאו, לצלם, לערוך ואז – לפרסם אותו באינסטגרם פעם אחת וזהו…
אחרי שעבדנו על המסר בוידאו או בטקסט או בקרוסלה להשתמש בו רק פעם אחת…
זו הרגשה מתסכלת, לא? כל העבודה הזו, כל האנרגיה, רק כדי שהתוכן יראה אור יום לזמן קצר.
אחד מהעקרונות שלמדתי ב-NLP: חזרתיות היא אם כל המיומנויות.
כשאנחנו חוזרות על מסר כמה פעמים, אנחנו מחזקות אותו, נותנות לו עומק, והופכות אותו לבלתי נשכח. למה לא לנצל את זה גם לתוכן שלנו?
מידע על חממת התוכן: https://www.bomsite.co.il/365daysofmarketing/
חזרתיות זה כוח [וזה גם אפקטיבי וחוסך מלא זמן]
במקום ליצור תוכן חדש בכל פעם, נסי לנצל את הקיים. כל וידאו או פוסט שיצרת יכול להפוך לתוכן רב-פעמי:
- פרסמי שוב: העלי את התוכן מחדש אחרי כמה שבועות. אל תדאגי – רוב הקהל שלך אפילו לא שם לב ובכלל לא זוכר שהעלת אותו בעבר. וכן, הוא צריך לראות את המסר שוב.
- פרסמי במקומות נוספים: אם העלית וידאו באינסטגרם, העלי אותו גם לפייסבוק, לסטורי, ואולי אפילו לטיקטוק ויוטיוב
- שני מעט את הזווית: תציגי את אותו המסר, רק מזווית שונה. בעיקר אם אנשים התחברו למסר.
אז למה בעצם לחזור על אותו התוכן?
אחד הטעויות שאני שומעת שוב ושוב אצל לקוחות שלי זה
“כבר העלתי את זה לפני 3 חודשים אז בטח כבר ראו”
“לא נעים לי, כבר דיברתי על זה לפני חודש”
אז למה בכל זאת?
- כדי לוודא שהמסר באמת נקלט – רוב האנשים לא זוכרים תוכן מזה שהם ראו אותם פעם אחת ולא תמיד מפנימים. אנשים נחשפים לכל כך הרבה מסרים כל יום שהסיכוי שהם זוכרים את המסר שלך לאורך זמן הוא אפסי. מחקרים מראים שחזרה על מסר מספר פעמים מגבירה את הסיכוי שיזכרו אותו ויבינו אותו לעומק.
- כי לא כולם ראו אותו בפעם הראשונה – לא כל העוקבים שלך מחוברים בכל רגע נתון. אם תעלי תוכן יותר מפעם אחת, תגדילי את הסיכוי שהוא יגיע לקהל רחב יותר.
זה גם הסיבה שכדאי לעלות אותו בכמה זירות וגם לעלות אותו מזויות שונות. - כדי לחסוך לך זמן ומאמץ – במקום להתחיל מאפס כל פעם, את יכולה למחזר תוכן שכבר עבד. זה חוסך זמן ואנרגיה ונותן יותר ערך בפחות מאמץ.
כמה טיפים למחזור תוכן
- אם זה אותו תוכן בדיוק כדאי להקפיד על מרווח של כמה חודשים
- עשיתם השקה מוצלחת? שמרו את כל התוכן למחזר בהשקה הבאה. בעיקר אם היא רק פעמיים, שלוש בשנה
- כנסו כל יום לתיקיית הזכרונות בפייסבוק [או אינסטגרם] אולי יש משהו שכדאי לפרסם שוב. ההמלצה לא לשתף אלא לפרסם שוב עם עריכה קלה. תתפלאו לשמוע אבל יש לי פוסטים בפייסבוק ממוחזרים כל שנה
- ניתן לשמור את הרילס והסטורי באופן אוטומטי בתיקיה בטלפון ולשלוף ברגע הנכון. מאוד עוזר בהשקות
אז הפעם הבאה שאת חושבת על מסר – אל תהססי לחזור עליו, להעלות אותו שוב, ואפילו להפוך אותו לסדרת מסרים שתזכירי לאורך הזמן.
בהצלחה במחזור התוכן, ותזכרי – חזרתיות היא אם כל המיומנויות!
מידע על חממת התוכן: https://www.bomsite.co.il/365daysofmarketing/
רוצים לקבל הראה על כל פרק חדש בפודקאסט, הזמנות להדרכות חינמיות ועצות? הצטרפו לקבוצת הוואצאפ
אני רוצה שתתלהבו מהעסק שלכם בקול, שתשווקו בהנאה ושמחה
אני יודעת שזה לא פשוט
לא תמיד ברור מה לכתוב ברשת
איך לכתוב את זה
איך להניע לפעולה
מה היחס הנכון בין מכירה לבניית קהילה
לכן יצרתי עבורכם את “חממת 365 ימים של תוכן” שתעזור לכם ליצור תוכן לשיווק העסק באופן קבוע
לבנות קהילה ולהגדיל משמעותית את כמות הנירשמים והרוכשים בעזרת תוכן במדיה חברתית.
ו
למידע על חממת התוכן
פרקים נוספים שיעזרו לך
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע