ניתן להאזין גם ב:
[לא לשכוח להשאיר ★★★★★]
הדבר הכי חשוב שצריך לדעת בשביל שהתוכן יוביל לקהילה ומכירות
לפני שמתחילים לבנות אסטרטגיה שיווקית, חשוב לעצור ולשאול את עצמנו שלוש שאלות מפתח.
שאלות אלו הן הכלי שמאפשר לנו לדייק את התהליך, להתאים אותו לאופי שלנו, ולהבטיח שהוא יתמוך במטרות העסקיות שלנו.
בפרק זה נדון בשאלות אלו ובחשיבותן, ונראה כיצד הן יכולות להפוך את השיווק לכלי אפקטיבי ויעיל שמתאים בדיוק לנו.
אלו שאלות שאני שואלת בכל מפגש יעוץ אסטרטגיה וגם במועדון הקליקלות בשביל לבנות תוכנית שיווק שבאמת אפשר להוציא לפועל. כי אם לא מתחשבים ב 3 המשתנים האלו, זה סתם תוכנית שיווק גנרית שהבעלת העסק לא תוכל להוציא לפועל, וזה לא המטרה שלי
- קובץ להורדה במתנה
- 31 העצות לשיווק העסק במדיה
- 10 סוגי ה HOOKS שיגרמו לאנשים לקרוא/לצפות/לפתוח את המייל
רוצים לקבל הראה על כל פרק חדש, הזמנות להדרכות חינמיות ועצות?
אשמח לשמוע מה חשבתם על הפרק, אפשר לכתוב לי באינסטגרם ל sellaruhama אפשר גם לעשות צילום מסך, לשתף בסטורי ולתייג אותי 🙂
וכן, אם אתם מאזינים באחת האפליקציות – תשאירו 5 כוכבים – זה מאוד חשוב לי
אשמח אם תשתפו את הפרק עם מי שרלוונטי ותייגו אותי sellaruhama [רלוונטי לכל רשת]
הפרק ביוטיוב – אני אשמח אם תשאירו תגובה, לייק או סימן ביוטיוב 🙂
שלוש השאלות הקריטיות הן:
מהן החוזקות שלך?
השאלה הראשונה נוגעת לזיהוי החוזקות האישיות והמקצועיות שלך. שיווק מוצלח מתחיל מהתאמה בין יכולותיך לבין הכלים והשיטות שבהן תשתמש. למשל, אם אתה טוב בכתיבה,אז כתיבת בלוגים או פוסטים תהיה דרך טובה עבורך. אם אתה מצטיין בהופעה מול מצלמה, כדאי לשקול יצירת סרטונים או שידורים חיים, וובינרים , לייבים וכן הלאה. ההתמקדות בחוזקותיך מאפשרת לך לבנות אסטרטגיה שיווקית שתהיה נוחה ואפקטיבית, ותימנע מלהילחם באתגרים שאינם הכרחיים.
כמה זמן יש לך?
השאלה השנייה בוחנת את כמות הזמן שאתה מוכן להקדיש לשיווק. חשוב להיות מציאותיים לגבי הזמן הזמין לך, משום שהשיווק צריך להשתלב בשגרה היומית שלך ולא להכביד עליה. אם זמנך מוגבל, ניתן להתמקד בתהליכים אוטומטיים כמו בניית מערך תוכן מתוזמן מראש או שימוש בפרסום ממומן כדי לחסוך בזמן. התאמת אסטרטגיית השיווק לזמן הפנוי שלך תבטיח יעילות ותחושת שליטה.
כמה כסף יש לך להשקיע?
השאלה השלישית עוסקת בתקציב הזמין. כסף יכול להוות משאב משמעותי בשיווק, במיוחד אם יש לך פחות זמן. תקציב לפרסום ממומן או שירותי ספקים חיצוניים יכול לעזור לך להגיע ליותר לקוחות ולהשיג תוצאות במהירות. עם זאת, גם תקציב מוגבל יכול להוביל להצלחה אם הוא מנוהל בצורה חכמה וממוקדת. ההבנה כמה כסף יש לך להשקיע ומהם האפיקים שבהם ההשקעה תהיה הכי משתלמת, תעזור לך למקסם את התועלת מהמאמצים השיווקיים שלך.
כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות, ככה גם תקבלו עדכונים במייל: https://www.bomsite.co.il/4u/
אם אהבתם את הפרק , אני מאוד אשמח אם תשתפו אותי באינסטגרם @sellaruhama
תרשמו לפודקאסט ותשאירו 5 כוכבים [רק אפל וספוטיפיי]
מועדון הקלילות בדיוק עבורך!
הצטרפו למועדון השיווק לעסקים הקליקלות להבין איך מגדילים את ההכנסה, מגיעים ליותר לקוחות, סוגרים עסקאות בצורה חכמה, ממלאים את היומן ומוכרים יותר קורסים!
כל הידע והתמיכה לעסקי שירות וידע במקום אחד!
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות