ניתן להאזין גם ב:
איך להציב גבולות בעסק
האתגר הזה הוא אתגר שקיים לכל בעלת עסק, לא משנה אם היא בעלת עסק מתחילה או שיש לה עסק כבר המון שנים. האמת זה משהו שכולנו מתמודדים איתו. וזה איך להציב גבולות.
אני חושבת ש הקושי הזה הוא לא רק לנשים עצמאיות שעובדות מהבית, ולא רק להסכם שירות, על אף שאני רואה ששמה מאוד מאוד קשה לשים גבולות גם מול הלקוחות וגם הוא לעצמכם. אלא משהו שקורה לכל אחד שרוצה להצליח בעבודה שלו.
בשביל הנושא הגדול הזה בחרתי לארח את פולינה שטרן וגיא מרוז מלטפל בעסק
כעשר שנים הם עוזרות למטפלים לשווק את הקליניקה שלהם בעזרת הקורס שלהם לטפל בשיווק
וגם בתוך הקהילה שלהם :
לעמוד העסקי בפייסבוק של : לטפל בעסק
הנושא של הגבולות עולה באופן קבוע, ובחרנו לעצור ולדבר על זה.
הרבה עצמאים ובעלי עסקים חושבים שבשביל שהלקוח יהיה מרוצה ובכלל, בשביל שיהיה לנו לקוחות אנחנו צריכים להיות זמינים כל הזמן, לענות לטלפונים גם בשישי בערב, לענות להודעות בכל מדיה חברתית אפשרית, לענות בוואצאפ גם ב 22:00 בערב שאנחנו בעצם חצי ישנים.
לקבל לקוחות מתי שנוח להם להיפגש גם אם זה ממש לא נוח לנו.
בנוסף הבנו בשביל לעשות שיווק טוב אנחנו צריכים להיות בנתינה וליצור תוכן בחינם ואז אנחנו לא יודעים איפה עובד הגדול בין כל התוכן שאנחנו נותנים בחינם לבין התוכן בתשלום. בין המצב שבו אנחנו נותנים עזרה למישהו בקבוצה לבין המצב שאין ברירה וצריך להגיד לו “אני אשמח לעזור לך בעזרת המוצר שלי / השירות שלי” כי זה באמת לא אחראי לעשות את זה על הדרך.
בנוסף אנחנו רוצים ללמוד איך להציב גבולות מול עצמנו ולהגיד לעצמנו בעבודה מהבית זהו, עד לכאן
לא חייבים לעבוד 12 שעות ביום, לא צריך להיות בפייסבוק כל היום, לא מתאים לי…. מה שלא מתאים לכם יותר
הצבת גבולות מובילה לסדר, לשלווה גם בינך לבין עצמך וגם מול העולם. יהיה ברור לו למה לצפות ומה הוא יקבל.
בפרק הזה אנחנו מדברים על
- איך לשים גבולות בשירות לקוחות מבחינת שעות שירות הלקוחות
- איפה אני מוכנה לתת שירות לקוחות ואיפה לא
- איך לא ללכת לאיבוד במדיה החברתית
- איך להציב גבולות לזמן של השיווק שלי ולזמן של הנתינה שלי
- איפה הגבול של לתת בחינם מול להגיד ללקוח עכשיו צריך להגיע לפגישה בתשלום
- למה כל כך קשה לנו לשים גבולות
- מה יקרה לנו מול הלקוחות כאשר נתחיל לשים גבולות
- האם כבעל עסק אני באמת חייב להיות זמין ללקוחות שלי כל הזמן
על כל השאלות האלה ועוד ענינו בפרק הזה בפודקאסט
מאחלת האזנה מועילה ב מקווה שתיקחו ממנו המון ליומיום בעסק שלכם
אשמח לשמוע מה לקחתם בפרק אצלי באינסטגרם או בפייסבוק sellaruhama
מתנה להורדה: עשרות רעיונות לכתיבת פוסט ויצירת תוכן לקידום העסק שלך
רוצים לדעת איך לשווק את העסק שלכם במדיה בדרך שתוביל ללקוחות?
איך לשווק נכון במדיה חברתית, לקבל תמיכה יומיומית ותמיד להיות מעודכנים בשינויים וחידושים מבלי “לעבוד בפייסבוק” או “לגור באינסטגרם” ?
הצטרפו למועדון השיווק לעסקים הקליקלות.
- אתר חברים סגור עם ספריית קורסים לשיווק העסק שלך
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה רק ב 198 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות
המועדון נועד בשבילך אם יש לך עסק של שירות, עסק של קורסים דיגיטליים או פיסיים ולימודים
אם חשוב לך לבנות מותג אישי, לתת ערך, להיות אותוריטה
אם חשוב לך לדבר בעצמך את העסק שלך
אם חשוב לך ללמוד בעצמך, להיות בשליטה על הפעולות שלך
אם חשוב לך לדעת מה חדש בעולם השיווק – לא רק בפייסבוק אלא גם באינסטגרם, רשימות תפוצה, וובינרים וכו
אם חשוב לך לבנות מערך שיווק שלם מבניית מותג אישי וקהילה > לשיווק אפקטיבי > למכירה
ההשקעה שלך היא פחות מארוחה
ובתמורה יש לך את כל מה שצריך בשביל שהמסר שלך יגיע רחוק, תגדיל חשיפה, השיווק שלך יהיה אפקטיבי והעסק יממש את הפוטנציאל שלו.
בקהילה מאות בעלי עסקים בדיוק כמוך שלומדים, עושים ומתקדמים
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
ואל תשכחו להשאיר לי 5 כוכבים באפליקציות הפודקאסט, זה מאוד עוזר לי להפיץ את התוכן