ניתן להאזין גם ב:
אני בפנטזיה
האני בפנטזיה שלי
בפנטזיה שלי אני נמצאת בכל הרשתות החברתיות שיש,
מעלה סרטונים באופן יומיומי, לכל רשת אפשרית, ברור שכל סרטון גם ערוך מקצועית עם תמלול.
בפנטזיה שלי יש לי שתי פודקאסטים בשבוע,
משפכי מכירה אוטומטיים לכל מוצר,
אני כותבת פוסט כל יום בפרופיל האישי שלי בפייסבוק,
ועוד ועוד ועוד
זה בפנטזיה שלי
האם זה באמת מה שאני צריכה לעשות,
האם יש לי זמן לעשות את כל הדברים האלה?
האם זה בכלל יתן לי את התוצאות שאני רוצה?
האם באמת באמת רוצה, או מה שאני חושבת שאני אמורה לעשות בשביל להגיע לתוצאות שאני רוצה.
מינימליזם וניהול העסק
בשנים האחרונות אני שומעת הרבה על מינימליזם עושה איזה שהוא תהליך אישי עם עצמי בתוך הבית שלי, יש איזה תרגיל שאומר לשחרר את הניה פנטזיונרי שלי, מה זה אומר.
זה אומר לזרוק את כל הבגדים שאני שומרת לי ומה זה שאולי יום אחד יקרה ואני שוב יהיה במידה הזאת,
לשחרר את כל החפצים שקניתי לאיזה תחביב שאולי ובמקרה היה לי וחשבתי שאני מאוד מאוד רוצה לעשות אז קניתי המון המון המון המון פרודוקטים שאני לא אשתמש בהם לעולם, אבל כמובן אני לא רוצה לזרוק אותם כי הם עלו לי כסף. למרות שבעצם הנוכחות שלהם במרחב שלי, רק מזכירה לי שזה לא באמת הבן אדם שאני רוצה להיות עכשיו, ורק מזכירה לי שבזבזתי הרבה כסף סתם.
לשחרר את כל הדברים שקניתי לאדם שאנשים חושבים שאני אמורה להיות, במקרה שלי זה יותר מידיי סירים וכלי בישול. וכן הלאה הבנתם את הקטע.
גם בשיווק יש את הנושא הזה, אנחנו רוצים לעשות את כל הדברים האלה כי מישהו אמר לנו שככה מותג מתנהג, כי מישהו אמר לנו שאם אנחנו רוצים להגיע לסכום מסוים יש רק דרך אחת ללכת בה, ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו לדרך הזו.
ואם לדבר על המקרה שלי, הדבר שאני הכי אוהבת לעשות זה להשפיע וליצור תוכן, אז כמובן שהשאיפה שלי להיות בכל הרשתות וליצור אינספור תוכן.
לנהל את השיווק והעסק לפי החוזקות שלך
אבל מול הדבר הזה, יש את החיים האמיתיים, ובחיים האמיתיים יש זמן מוקצב לכל הנושאים האלה.
ובחיים האמיתיים יש לי אופי וחוסכות מסוימות.
אז נכון שכולם אומרים שאני חייבת את המלל כל סרטון ולערוך אותו, אבל אני שונאת לעשות את זה, ואם אני אסתכל עצמי בלבן שבעיניים אני אדע שאני לא אעשה את זה, לא משנה כמה פעמים אני אכתוב את זה באותיות קידוש לבנה בתוכנית השיווקית שלי.
ונכון אני רוצה ל לעזור ל-500 בעלי העסקים כל חודש דרך מועדון השיווק הקליקלות, ואני רוצה להעלות שתי פרקים בפודקאסט כל שבוע. אבל אני רוצה גם להיות אמא טובה, וזה לוקח לא מעט זמן, הרבה פעמים זמן שבא על חשבון הזמן שתוכנן לעבודה.
אז איך עושים הכל?
לא עושים.
מה כן עושים?
חושבים על מי אני באמת, מה קל לי לעשות מה זורם לי
איפה אני באמת הוציא את עצמי החוצה
מה הדרך הנכונה ללקוח שלי לעבור בה עד שהוא יהפוך ללקוח
ומה הדרך הנכונה עבורי להעביר את מסע לקוח
לדוגמא: אם אני שונאת לכתוב מילים, מיילים וכל וכל כתיבת מייל לרשימת התפוצה לוקחת לי ארבע שעות
ואחרי כל מייל אני עושה הפסקה של חודשיים להתאושש מזה
אז כנראה רשימת תפוצה זו לא הפלטפורמה שלי.
בפרק היום אני מספרת לכם על שתי לקוחות שלי, שמצד אחד רוצות המון דברים, ומצד שני יש את אילוצי החיים והחוזקות. ואיך בניתי להם תוכנית שמתאימה למשהו שהם באמת יעשו מול מה שהם חושבות שהן רוצות לעשות.
אשמח לשמוע מה דעתכם על הפרק, האם גם אתן רוצות את עצמכם במצב הזה?
וכמובן לא לשכוח להירשם לפודקאסט, להשאיר חמישה כוכבים וחיוך
ולשתף אותי באינסטגרם מה דעתכם על הפרק
הסיסטם לבניית תוכן
כן, אני יודעת שזה לא פשוט ויכול להיות שיצא לך להתמודד עם :
- אין לי רעיונות לתוכן ואין לי מה לכתוב
- אני לא יודעת מה לכתוב בשביל להוביל למכירה
- זה לוקח לי המון שעות ביום
- אין תוכנית קבועה ליצירת תוכן
- אנשים לא מגיבים לתוכן
- קשה מאוד להתמיד
אני יודעת ומכירה את הכל ולכן יצרתי עבורך בנדל סופר מיוחד
בו אני מלמדת איך לבנות תוכן שמוכר, איך לחסוך המון זמן בהפקת בתוכן על בסיס קבוע
תראה לכם כמה סיסטמים שהניתן להוציא לפועל בעסק קטן של אדם אחד שרוצה לבנות מותג אישי ולהוביל לקהילה רוכשת [דגש על הרוכשת לייקים זה כיף , אבל לא מדד להכנסה]
כך שתוכלו לבחור סיסטם שמתאים לאופי שלכם, לחוזקות שלכם ולעסק שלכם
להאזנה לפרק בספוטיפיי
להאזנה לפרק באפל פודקאסט
להאזנה לפרק בגוגל פודקאסט
הורידו מדריך מתנה
מתנה לשיווק באינסטגרם בקלות – 30 רעיונות לסטורי לקידום העסק
בקובץ תמצא המון רעיונות לסטורי וגם לרילס לקידום העסק כך שיהיה לך רעיון יומיומי
הדרכה מיוחדת במתנה לצפייה מיידית – מהרילס ועד הלייב
רוצים לדעת איך להשתמש נכון בפייסבוק ואינסטגרם להגדלת העסק?
הצטרפו למועדון השיווק בפייסבוק.
- אתר חברים סגור עם ספריית קורסים לשיווק העסק שלך
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה בפחות מ 200 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות
המועדון נועד בשבילך אם יש לך עסק של שירות, עסק של קורסים דיגיטליים או פיסיים ולימודים
אם חשוב לך לבנות מותג אישי, לתת ערך, להיות אותוריטה
אם חשוב לך לדבר בעצמך את העסק שלך
אם חשוב לך ללמוד בעצמך, להיות בשליטה על הפעולות שלך
אם חשוב לך לדעת מה חדש בעולם השיווק – לא רק בפייסבוק אלא גם באינסטגרם, רשימות תפוצה, וובינרים וכו
אם חשוב לך לבנות מערך שיווק שלם מבניית מותג אישי וקהילה > לשיווק אפקטיבי > למכירה
ההשקעה שלך היא פחות מארוחה
ובתמורה יש לך את כל מה שצריך בשביל שהמסר שלך יגיע רחוק, תגדיל חשיפה, השיווק שלך יהיה אפקטיבי והעסק יממש את הפוטנציאל שלו.
בקהילה מאות בעלי עסקים בדיוק כמוך שלומדים, עושים ומתקדמים
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
ואל תשכחו להשאיר לי 5 כוכבים באפליקציות הפודקאסט, זה מאוד עוזר לי להפיץ את התוכן