אחת מהטעויות שאני נתקלת בהם שוב ושוב היא שאנשים לא מקשרים בין הפרופיל האישי לעסקי שלהם. אני פוגשת אנשים רבים בפייסבוק בקבוצות או בדרכים אחרות שכל מטרתן היא לקדם את העסק שלהם. הם מבלים שעות בשיווק בכל קבוצה אפשרית דרך הפרופיל האישי שלהם אך כאשר נקליק על הפרופיל לא תהיה כל דרך להגיע לדף העסקי שלהם.
אני אומרת את זה שוב “אנשים עושים עסקים עם אנשים” במיוחד שמדובר בעסקים קטנים ולכן חשוב שנדע מי האיש או האישה שמאחורי העסק.
קישור בין הפרופיל האישי לעסקי לא נגמר רק בשדה “עבודה נוכחית” אלא ממשיך לשדרות נוספים.
לנוחיותכם הכנתי סרטון קצר אך מקיף בנושא.
ניתן גם לקרוא מדריך כתוב ומפורט בהמשך המאמר:
אז איך מקשרים את הפרופיל האישי עם העסקי ?
פתחו 2 חלונות בדפדפן האינטרנט.
חלון עם הפרופיל האישי
חלון עם הדף העסקי (כאשר אתם בפרופיל האישי בחרו את הדף העסקי מהסרגל הצדדי בקליק ימני ואז “פתח בחלון נוסף”)
סמנו את שם הדף בפרופיל האישי, לחצו קליק ימני ובחרו “העתק”
עברו לדף האישי לתצוגת “ציר הזמן” בחרו “אודות” או “עדכן מידע”
בחלק העליון “עבודה והשכלה” בחרו “עריכה”
בקוביית ‘היכן עבדת? ‘ לחצו קליק ימני והדביקו את שם הדף לחיצה על Enter תעדכן את הנתונים
בשדה ‘תפקיד’ ניתן לבחור מרשימת תפקידים באנגלית או טקסט חופשי בעברית. מומלץ לא יותר מ-3 מילים מכיוון שאורך השורה באודות מוגבל מאוד ואם נכניס פרטים רבים לא נראה את הקישור
בשדה ‘עיר’ יש להזין את העיר באנגלית אם זה רלוונטי לעסק שלכם
בשדה ‘תיאור’ ניתן לכתוב תיאור חופשי
יש לסמן את הקובייה בשדה ‘אני עובד כאן’ להוסיף את השנה שבה נוסד העסק ולחצו על “הוסף עבודה”
זה השלב הראשוני . לאחר ביצוע שלב זה הקישור לדף העסקי יופיע.
אני ממליצה לעדכן מידע בשדות נוספים שיופיעו לאנשים שאינם חברים שלכם ויכנסו לפרופיל האישי שלכם או לאנשים שילחצו על כפתור ה”אודות” בפרופיל האישי שלכם.
המשיכו לשדה “אודותיך” בחרו “עריכה” וכתבו בטקס חופשי מלל עליכם ועל העסק שלכם. ניתן להוסיף קישורים לאתר וכדומה.
ממליצה לערוך את התוכן מסודר בקובץ נפרד ואז להעתיק לשדה זה.
עברו ל”פרטי התקשרות” ולחצו על “עריכה” הכניסו את סיסמת הפייסבוק שלכם וערכו את הנתונים.
בחרו איזה כתובת דואר אלקטרוני כדאי להציג והזינו פרטי התקשרות נוספים, החשוב ביותר הינו קישור מלא לאתר האינטרנט שלכם כולל http://.
לבסוף עברו “דפים” ובחרו את הדף העסקי שלכם.
סיימנו את כל הפעולות בדף האישי שלנו וכעת כדאי לשלב בין העסקי לאישי.
למה הכוונה ? כאשר לקוח יגיע לדף וילחץ על שדה “אודות” בדף העסקי תופיע תמונה שלכם וכך הוא יכיר מי האדם מאחורי העסק.
נתון שיוצר המון אמינות בעיניי הלקוח.
גשו לדף העסקי ובחרו בחלק העליון “ערוך דף” ואז “עדכן מידע” בסרגל הצדדי בחר “פריטים נבחרים” ואז “ערוך בעלי דפים נבחרים” כמובן יש לבחור את הפרופיל האישי שלך
ובכך סיימנו
אם אהבתם לחצו “אהבתי” למאמר או לסרטון.
מזמינה אתכם לבקר בדף הפייסבוק שלי ולקבל טיפים חינמיים להקפצת הנוכחות האינטרנטית שלכם