אני מלמדת הרבה שיווק אורגני
ואחת האסטרטגיות המרכזיות שאני מדברת עליהם
והיא מבחינתי האסטרטגיה מספר 1 לעסקים שמוכרים שירות או ידע
מאמנים, מטפלים, יועצים, יוצרים
ובעלי קורסים, הרצאות סדנאות וכו
אם זה דיגיטליות או פיסיות
ואלו האנשים שאני מלווה במועדון ההשיווק קליקלות ובכלל
זה אסטרגיית תוכן
על זה בחרתי להרחיב בפרק פודקאסט הזה [הקצר יחסית 🙂 ]
ניתן להאזין גם ב:
למה אין לך לייקים
הרב דומם! הרב נמצא כאן בשביל לקבל [וזה בסדר]
הסוגיה הראשונה שעולה אצלי במחשבות זה ה”מול” וה “או”
זה גורם לנו לחשוב שאי אפשר גם וגם
או שאני כותבת פעם אחת בשבוע אבל “פוסט איכותי”
או שאני מעלה משהו כל יום “שלא בטוח שהוא ממש איכותי”
מאיפה מגיע האו זה או זה?
אני אומרת למה לא גם וגם
ויותר מזה, אני אומרת : קודם כל כמות
ואפרט
- ללא כמות לא נוצרת איכות!
רק כשאנחנו יוצרים עוד ועוד תוכן בפלטפורמה מסויימת
או לקהל מסויים אנחנו לומדים עליו יותר ומבינים
מה *לדעתו * זו איכות.
מה נותן לו ערך, למה הקהל מתחבר, מה חשוב לקהל לשמוע
זה מוביל לשיפור, להתקדמות, לצמיחה ולתוכן טוב יותר כל פעם.
בסופו של דבר מי שמחליט זה בעל ערך עבורו זה לא אנחנו אלא הקהל!
אם ניצור פיסת תוכן אחת פעם ב….
לא יהיה לנו מספיק “קילומטרג'” להתאמן
שימו לב גם מי שמפרסם פודקאסט, בלוגים, סירטונים ביוטיוב
וכו
עם הניסיון האיכות משתפרת
- מיקוד ב “איכותי , סופר איכותי” גורם לאנשים לדאוג ולהתעכב יותר מדי
עד שזה יעמוד בסטנדרטים על “איכותי לדעתי” - המושג “איכותי” מאוד בעייתי
מה זה איכותי?
מה הוא בעל ערך גבוהה לצד השני?
“רק אם זה מאוד ארוך ומעמיק זה איכותי או בעל ערך”
זאת אומרת הפוסט שלי בבלוג חייב להיות מדריך מעמיק של 2000 מילה
וכל פרק שלי בפודקאסט שעה וחצי?
האם זה חייב להיות מדריך?
סיפור סופר מדקרן על החיים שלי?
יצירת תוכן לבעל עסק שרוצה לבנות קהילה וליצור מותג אישי
דורשת יצירת מגוון רחב של תוכן
חלק קצר, חלק ארוך
חלק טיפים מעשיים, חלק מיינדסט, חלק חיבור ברמת הערכים.
בסופו של דבר מי שמחליט אם זה בעל ערך, זה הקהל.
בסופו של דבר סיפור קטן על מה קרה לך היום יכול לשנות למישהו אחר את היום או את החיים
יכול להיות שכתבת משהו וראו רק 5 אנשים ויש רק 7 לייקים
אבל אחד מהאנשים האלו הרוויח כסף בגלל הפוסט הזה
או עשה פעולה שהגדילה לו את הביטחון העצמי
או שינה משהו קטן בחשיבה שלו
מה זה אומר? אז זה פוסט איכותי או לא?
365 ימים של תוכן: לקבל כל חודש גנט מוכן לתוכן לשיווק העסק. עם רעיונות, תבניות, כותרות שמושכות תשומת לב ועוד. בנוסף הדרכה חודשית ליצירת תוכן בקלות או שהגדלת החשיפה לתוכן שלך. הכל ממוקד בקידום העסק והמוצרים שלך!
בונוס: הדרכה ליצירת תוכן + קורס שלם לעיצוב תמונות בדיגיטל באמצעים חינמיים!
מותג אישי בונים על ידי כמות של תוכן איכותי!
האם אפשר לבנות עסק בלי להוציא כמעט תוכן? אולי….
יש הרבה עסקים עם תקציב גבוה מספיק בשביל לבנות עסק שנשען על פרסומות.
אבל שימו לב, אפילו המותגים הגדולים, לגו, קוקה קולה, אוסף והרשימה עוד ארוכה
מקפידים להפיק תוכן וערך כל הזמן במגוון פלטפורמות, אם זה פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ועוד
גם בעלי עסקים קטנים שמעניקים שירות או ידע יכולים לבנות מותג אישי חזק
כזה שאנשים ידברו עליו גם כשהוא לא בחדר [דברים טובים כמובן 🙂 ]
ואת זה עושים באמצעות תוכן ממוקד.
בעצמאות אימון
באמצעות הבנה אמיתית של הלקוח ומה הוא צריך בשביל שהחיים שלו יהיה מעט טובים יותר ואיפה המקום שלנו בדרך הזו שלו.
אני ממליצה להצטרף ל “365 ימים של תוכן ” בו כל חודש אני שולחת קיט שלם של רעיונות, תבניות, כותרות וכו ליצירת תוכן
או לפחות להוריד את הקובץ “פוסטים לנצח” עם 40 רעיונות לתוכן לשיווק העסק שלך
מתנה: 40 רעיונות לפוסטים לקידום העסק
התחברתם לתוכן? מה אתם מרגישים בקשר לשיווק אשמח לשמוע
במועדון השיווק תמצאי שלל קורסים ותוכניות שיעזרו ללמוד איזה תוכן לכתוב בשביל להגיע לקהל שלך, איך להפיץ את התוכן, איך להפיק תוכן בוידאו ואיך לקדם את התוכן באמצעות פרסום ממומן
הצטרפו למועדון השיווק בפייסבוק.
- אתר חברים סגור עם ספריית קורסים לשיווק העסק שלך
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה בפחות מ 200 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
מידע על מועדון הפיסיבוק: https://www.bomsite.co.il/clickalut/
תכנים נוספים שיעזרו לך
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
אנחנו ניפגש בכל יום חמישי ב 12:00 בבוקר להקלטת פרק חדש בשידור חי בעמוד העסקי שלי בפייסבוק.
ואל תשכחו להשאיר לי 5 כוכבים באפליקציות הפודקאסט, זה מאוד עוזר לי לגדול