בואו נדבר דקה על סטורי
מדובר בפיסת תוכן שנשארת זמינה לצפייה ל 24 שעות בלבד
[באינסטגרם ניתן לשמור חלק מהם ב”היילייט” ]
ניתן לעלות סטורי באינסטגרם, פייסבוק עסקי, פייסבוק אישי וגם הסטטוס של וואצ אפ הוא בעצם באותו פורמט של סטורי.
כל אחד מתנהג טיפה אחרת, עם מסך מעט שונה ופונקציות מעט שונות, אך עקרונית – זה כמעט אותו דבר והשימוש בפייסבוק או באינסטגרם סטורי זהה.
זמן לוידאו הוא 15 שניות לתמונה 8 שניות.
הארעיות של הסטורי עובדת לטובתנו במספר דרכים:
- אין צורך בהפקות וסרטונים מושלמים, כמה שיותר אותנטי, יותר טוב.
- מי שעוקב אחרי יראה את פיסת התוכן הזו עכשיו, כי עוד מעט היא תעלם לנצח.
- ניתן [ורצוי] לעלות מספר פיסות תוכן ביום
- ניתן לתת לעוקבים הצצה לחיי היום יום, מאחורי הקלעים, תהליכים בעסק.
טיפ חשוב: יצרתם סטורי איכותי ובא לכם שהוא יעלה בפיד וישאר לתמיד?
הפכו אותו לאינסטגרם REELS-+-
10 רעיונות לסטורי
- צרו וידאו קצר לקידום המוצר שלכם:
זה יכול להיות וידאו אותנטי של ערך הבנוי כך – בעיה [כ 15 שניות] , ערך [כ 30 שניות] ואז הפתרון שהוא בעצם המוצר שלכם.
או סרטון קצר שמראה את המוצר שלכם
הדרכה איך להשתמש במוצר שלכם.
לחצו כאן להוריד 30 רעיונות לסטורי ולרילס לקידום העסק
- שתפו צילום מסך של המלצה או עדות :
מעולה להוסיף מספר תמונות מיד לאחר וידאו לקידום מוצר אבל גם בהזדמנויות אחרות.
דרך נוספת להשתמש בעדות היא, לאחר פרסום העדות לעלות בוידאו/טקסט ולספר על הדרך שעשית עם הלקוח.ה
בנוסף – אתם עכשיו מול הלקוח? בפגישה, אחרי אירוע שהפקתם, הוא בדיוק רכש מוצר? זה הזמן לשלוף את המצלמה ולבקש ממנו לענות בספונטיות על שאלה שתבליט את היתרון במוצר שלכם או בשירות “מה למדנו היום? מה לקחת מהפגישה? איך היה האירוע? חייבת לעלות אותך לסטורי השמלה מהממת עלייך” מה שתחליטו לפי סוג העסק שלכם.
תנו הצצה למקום העבודה שלכם:
סיור במשרד או מהיכן אתם עובדים היום אם יצאתם לעבוד בחוץ.
משהו מיוחד שרכשתם למשרד/פינת העבודה שלכם , אולי זה משהו שהקהל שלכם גם ירצה / יעזור לו
מה ה-למה שלכם:
ספרו למה פתחתם את העסק או למה יצרתם מוצר מסויים.
מי נתן לכם השראה למוצר, איזה סיטואציה בחיים שלכם הובילה אתכם ליצור את המוצר או לפתוח את העסק.
שאלו שאלות – והשתמשו בסטיקר סקר:
שאלו שאלה, עדיף בנושא שמעסיק את הקהל שלכם והוסיפו סטיקר סקר עם 2 תשובות אפשריות.
שימו לב להשתמש במדי פעם בסטיקרים שמועדדים מעורבות: סקר, שאלה , שאלות מרובות וכדומה.
מגיעים אליהם על ייד לחיצה על לחצן הפנים בחלק העליון של מסך הסטורי.
כדאי לשאול על נושא חם, נושא רלוונטי.
זה יכול להיות בקשר לעיסוק שלך, לאקטואליה או בכלל.
טיפ: אנשים אוהבים לעסור לקבלת החלטה, לכן תנו להם לעזור להחליט
“איזה שמלה תקנה תהל השחורה או הירוקה?”
“מעדכנת לוגו לעסק: הימני או השמאלי?”
“איפה אתם אוהבים לעבוד: בשקט בבית או בבית קפה?”
כמובן מומלץ להוסיף תמונה רלוונטית או וידאו קצר
בקיט התוכן שמקבלים חברי “365 ימים של שיווק” בנוסף לרעיונות ותבניות לפוסטים ,יש בכל קיט מספר רעיונות לשאלות פתוחות לשימוש בסטורי / פוסט ויראלי / לסגירת פוסט להמשך השיח.
לפרטים על “365 ימים של שיווק”
פירגונים
אני תמיד אומרת שפירגון טוב לפיגורה.
ובנוסף, לא תמיד אנחנו חייבים ליצור תוכן מ-0 כאשר המון אנשים אחרים יוצרים תוכן מעולה שסופר רלוונטי לקהל שלנו.
– צרו וידאו קצר שתפו ממי קיבלתם השראה היום
– צלמו מסך של הפוסט/פודקאסט/סרטון יוטיוב/מאמר שנתן לכם השראה או שמעתם/קראתם עכשיו והוא מומלץ
– צלמו מסך פיד של חשבונות אינסטגרם ששווה לקהל שלכם לעקוב
חשוב: הוסיפו כמה מילים ותייגו את החשבון של מי שנותן לכם השראה.
התוכניות שלכם לעתיד הקרוב:
ספרו לקהל מה התוכניות שלכם להיום, האם אתם מתכוונים לתכנן את השבוע ורוצים להראות להם איך אתם עושים את זה? יש לכם תוכנית מרגשת להיום שחשוב לכם לשתף?
הכינו אותם למה שיקרא בשבוע הקרוב.
אולי התחלתם פרויקט חדש שאתם רוצים לתת הצצה.
מתנה: 41 רעיונות לפוסטים / סטורי / וידאו
הצצה לתהליך – הכנה לקמפיין או פרויקט חדש
תנו הצצה לתהליך בניית מוצר, גם אם זה הצצה לדף המכירה שלכם ושלבי ההכנה שלו.
מתכוננים לקמפיין? ספרו לקהל מה אתם הולכים לעשות היום כהכנה לקמפיין – לבנות דף מכירה, להכין הפתעה מיוחדת למי שיגיע לוובינר. במהלך היום תנו הצצות להתקדמות. המטרה – לפתח סקרנות.
השתמשו באופציית צילום מסך בוידאו, כנסו לעמוד הנחיתה וצלמו סרטון קצר בו אתם גוללים בעמוד הנחיתה.
העלות את הסרטון לסטורי וצרפו טקסט “המתנה שלכם מוכנה, כנסו לעמוד להוריד אותה” או משהו דומה.
הטיפ הכי טוב שלי:
שתפו את אחד הטיפים הטובים ביותר שיש לכם ללקוחות שמשלמים לכם לעוקבים בסטורי.
אולי טיפ שנתתתם עכשיו ללקוח בפגישה, או משהו שעשיתם עבור לקוח ממש עכשיו.
אפשר טקסט או וידאו.
הזמינו אנשים להוריד מתנה חינמית / לתוכן חינמי באתר או במקום אחר
עלו בוידאו קצר וספרו על התוכן
או צילום מסך + טקסט מה מחכה להם שם
הוסיפו סטיקר שאלה על ושאלו “לשלוח לך לינק?” .
זה הזמן לעבור לעשייה 🙂
איזה רעיון אתם הולכים ליישם ממש עכשיו?
במועדון השיווק – הקליקלות בנוסף לתוכניות לשיווק בפייסבוק ובניית קהילה.
יש כרגע מספר תוכניות לשיווק באינסטגרם.
שיווק באינסטגרם למתחילים, פרסום ממומן באיסטגרם, סטורי וכמובן REEL.
כל התוכניות משתנות ומתעדכנות כל הזמן בהתאם לחידושים ועדכונים בפלטפורמה.
ניתן להצטרף למועדון הפייסבוק במנוי חודשי ללא התחייבות.