8 טיפים שיעזרו לך למנף את הזמן משמעותית
ואת השיווק בפייס לכיוון אינסטגרם.
כי גם ככה, כבעל עסק, אתה מייצר תכנים לפייסבוק כל הזמן,
אז למה לא לקחת את זה לשלב הבא.
גם אם אין לך אינסטגרם, הם יהיו מעולים לשיווק בפייסבוק.
אבל בעצם, למה אין לך אינסטגרם? לא חבל?
אם הקהל שלך הוא עד גיל 55
סופר חשוב שתתחיל לשווק באינסטגרם עוד היום!
לא להמתין עם זה אפילו שניה ולפתוח כבר היום חשבון
ובעזרת הטיפים כאן, לשווק בקלות ובמהירות.
כן, אני יודעת שיש שמועה שרק בני הנוער באינסטגרם
אבל השמועה לא רלוונטית ולא נכונה, כולם באינסטגרם.
עכשיו, אני מבינה, למי יש זמן לשיווק באינסטגרם?
יש לנו פייסבוק, רשימת תפוצה ועוד
ובנינו, עכשיו שאני עם ילדה בבית ויש לי בערך 3 שעות עבודה ביום
כל דקה חשובה לי.
אז הנה כמה טיפים לשיווק באינסטגרם
איך לשווק באינסטגרם יחד עם פייסבוק
- מי אמר שהתוכן צריך להיות שונה ממה שמעלים בפייסבוק?
הרי החשיפה האורגנית גם ככה לא ממש גבוהה, אז למה לא לנצל חשיפה כפולה?
יצרתם פוסט לפייסבוק, פרסמו אותו גם באינסטגרם, חלק מהקהל יראה אותו כאן וחלק כאן.
רוצים לגוון? אפשר לערוך טיפה את התוכן, לתזמן ליום שונה מפייסבוק ועוד. - היום ניתן ואפילו מומלץ לעלות גם בפייסבוק תמונה מרובעת [1080X1080 פיקסלים]
אז באותה הזדמנות תכינו תמונה זהה ומרובעת ותעלו אותה גם לפייסבוק וגם לאינסטגרם.
כן, כדאי באינסטגרם לחשוב מעט על התמונות ועל הקשר שלהם לתמונה הקודמת או לעיצוב הכללי של הפיד אבל
– אל תתנו לזה לעצור אתכם, אין תמונה מושלמת, זה לא סיבה לאל עלות פוסט.
– נצלו את ההזדמנות על מנת לעלות את איכות התמונות והמיתוג האישי גם בפייסבוק. - בחרו סוג מסויים של תמונות ו 3 גוונים שילוו אתכם לאורך כל הדרך
כך לא תצטרכו “להמציא את הגלגל” כל פעם מחדש.
גם כשאתם מחפשים תמונה באתרי תמונות ניתן לבצע חיפוש לפי צבע.
אין לכם צבעים קבועים? בחרו פילטר קבוע.
[עיצוב תמונות ניתן ללמוד בקורס עיצוב במועדון הפייסבוק] - אין לכם תמונה מושלמת לפוסט? אין בעיה. באינסטגרם אין מגבלת טקסט על תמונה,
בנוסף, תמונה המכילה רק טקסט / ציטוט מקבלת חשיפה טובה מאוד.
כתבו טקסט על רקע לבן או צבעוני ויש לכם תמונה מושכת תשומת לב.
חשוב: הקפידו על פונט מסודר, נקי [הפונטים של גוגל עושים עבודה טובה]
- בהרבה מקרים אינסטגרם היא רשת קלילה יותר, אנשים מגיעים לאינסטגרם לקבל השראה.
זו ההזדמנות לעלות מדי פעם חומרים קצרים רק לשם השראה .
כן, לא חייבים לעלות על פעם נושא מאוד עמוק.
אם זאת, אני מציאה לא ליפול למקום של תמונות ושורה לא מובנת מתחת בסגנון “חמישי שמח” שלא אומרים כלום על העסק שלכם ולא מעבירים את המסר שלכם לעולם. - הידעתם שבעזרת זאפייר או IFTTT אפשר באופן אוטומטי
לפרסם כל פוסט מאינסטגרם לדף העסקי, או אפילו רק פוסט עם האשטאג מסויים
[זה הרבה יותר פשוט להגדרה ממה שחושבים]
וכמובן אפשר באינסטגרם להגדיר פרסום אוטומטי בפייסבוק.
אם החלטתם לעשות זאת פרסמו את ההשטאגים בתגובה הראשונה באינסטגרם, כך הם לא יופיעו בפוסט בפייסבוק [שם זה לא נראה טוב] - הדבר הכי כיף באינסטגרם זה הסטורי, זה גם האיזור שמקבל חשיפה הרבה יותר משמעותית מהפיד.
כל היתרון של הסטורי שהוא דורש סופר אותנטיות וקלילות, פשוט לעלות רגעים מהיום, לתעד, לשתף בסיפורי הצלחה.
בתוכנית לשיווק באינסטגרם במועדון הפייסבוק נתתי המון הצעות לשילוב קליק של הסטורי ביום יום
אבל כבר כאן אתן דוגמא: שתפו את הפוסט שלכם ופוסטים וידאלים מהרשת בסטורי - וידאו – צרו סירטונים אותנטיים ותעלו אותם גם לאינסטגרם ל IGTV, אל תשכחו לבחור תצוגה גם בפיד על מנת להגדיל את החשיפה משמעותית.
הטריק שלי זה ליצור את הוידאו לרוחב שיתאים לפייסבוק וליוטיוב, ואז , בעזרת אפליקציה כמו וידאו-שואו, לערוך את הוידאו ולהוסיף לו רקע כך שישנה את גודלו לאורך [הסרטון באמצע והרקע למעלה ולמטה.] ואז לעלות ואינסטגרם.
במועדון השיווק בפייסבוק תמצאו תוכנית לשיווק אורגני ותוכנית לשיווק ממומן באינסטגרם
לסיכום
אז זה על קצה המזלג
כמובן שיש עוד מה לדעת על שיווק באינסטגרם
אם אתם רוצים לקבל חשיפה משמעותית
ותכל’ס להביא לקוחות בעזרת השיווק באינסטגרם,
וכמובן איך לשלב פרסום ממומן באינסטגרם
שכרגע ממש זול ונותן תוצאות מעולות
[רק אם משתמשים בו נכון, אחרת זה ביזבוז של ממש]
אז אל תפספסו את הרשת הזו!
ואל תפספסו את ההזדמנות להיכנס עכשיו
שהחשיפה האורגנית עדיין גבוהה יחסית
ועלות הפרסום נמוכה.
אני אשמח לשמוע ממכם, מה אתם עושים באינסטגרם? האם אתם יוצרים תוכן ייחודי ואחר לכל רשת או משתמשים באותו תוכן?