ניתן להאזין גם ב:
הפרק הזה דיברתי על אסטרטגיית תוכן של ונאסה לאו
שעזרה לה לבנות מכונת תוכן , להגיע ל 100 פיסות תוכן בשבוע
ויותר חשוב להגיע ל 10 מיליון חשיפות תוך שלושה חודשים.
זו אסטרטגיה שאני מלמדת ומשתמשת בה כבר הרבה זמן ונקראת : ממיקרו למאקרו
מתחילים מתוכן מרכזי גדול וממשיכים לפיסות תוכן קצרות.
לואנסה יש צוות שעוזר לה לעשות את זה
אני כאן מסבירה איך נוכל ליישם את האסטרטגיה הזו בעסק שלכם.
איך לבנות מכונת תוכן לפי ואנסה לאו בראשי פרקים
מכונת תוכן בעסק
00:00 מה היא מכונת תוכן ואסטרטגיית מיקרו למאקרו
01:52 למה אני פה
03:03 מי זאת ונאסה לאו ולמה בחרתי לדבר עליה
08:24 איזה עזרה ונאסה קיבלה בשביל לבנות מכונת תוכן
13:06 3 הכללים ליישום בעסק שלי
15:40 איך ונאסה לאו בונה מכונת תוכן צעד אחר צעד
20:00 מה יהיה התוכן המרכזי שלכם
23:30 מה היתרון של תוכן ארוך
26:44 איך ונאסה לאו יוצרת את התוכן הגדול על מנת להפוך אותו לקטן
34:27 איך ליצור מיקרו תוכן מהתוכן – מה ונאסה לאו עושה
37:20 איך להעביר תוכן מפורמט יוטיוב לרילס בקלות
45:40 מיקרו תוכן בטקסט
49:00 להחליט מה המאקרו תוכן שלנו
53:18 המלצה חשובה-ליצור תוכן בתוך הפלטפורמה
55:30 איך להפוך פוסט קרוסלה לוידאו
57:28 פירוק האסטרטגיה שלב אחר שלב-סיכום
58:21 מה התבנית של הפוסטים של ונאסה לאו
01:03:00 איך ונאסה לאו מפיצה את התוכן שלה
01:05:22 איך מיישמים את הכל בפשטות אצלנו, שלב אחר שלב
אסטרטגיית התוכן של ונאסה לאו
למה בחרתי לשתף אתכם באסטרטגיה של ונאסה לאו?
אני עוקבת אחריה כבר מספר שנים בערוץ היוטיוב שלה ונדהמת לראות את הגדילה המהירה שלה.
כבר בשנה הראשונה שלה ביוטיוב היא הגיע למאה אלף נירשמים לערוץ וכרגע היא ב 626 אלף נירשמים.
אחד הדברים שאני אוהבת שהיא עושה, חוץ מהעיקביות המדהימה
וזה גם משהו שאלכס הורמזי עושה ועוד יוצרי תוכן זה – ללמוד > להתנסות > לשתף
היא כל הזמן משתפת בערוץ ובאינסטגרם שלה [שגם שם יש מעל 250 אלף עוקבים]
מהלכים שהיא עשתה בעסק ואם הם הצליחו או לא, אסטרטגיית התוכן שלה ועוד
ובהרבה פעמים היא ממש משתפת סטטיסטיקות ומספרים כך שמאוד נוח ללמוד ממנה.
ההתמחות של ונאסה לאו היא אינסטגרם אבל לדעתי היא מיתוג אישי ברשת.
לאחרונה ונאסה פירסמה את הסרטון הזה בו היא מספרת איך היא הגיע ל 10 מיליון חשיפות בשלושה חודשים
מכיוון שזו אסטרטגיה שאני מלמדת כבר תקופה במועדון השיווק הקליקלות וגם בסדנת הסיסטם , החלטתי להקליט על זה פרק שלם. לואנסה יש כמובן כמה עובדים שעוזרים לה לערוך ולהפיץ את התוכן, לרובנו אין, לכן היה חשוב לי להעביר את זה לקרקע.
להאזנה לפרק בספוטיפיי
להאזנה לפרק באפל פודקאסט
להאזנה לפרק בגוגל פודקאסט
אסטרטיית תוכן ממאקרו למיקרו
החלק החשוב ביותר באסטרטגית התוכן הזו היא
ממאקו תוכן – תוכן גדול ומשמעותי
אצל ונאסה מדובר ב: וידאו ביוטיוב [מתוסרט בקפידה] ומייל ארוך מאוד לרשימה [ברמת המאמר, לפחות 1500 מילה]
ומשם למיקרו תוכן – סירטונים קצרים של 30 שניות לרילס, שורט וטיקטוק, פוסטים קצרים ופוסטים קרוסלה לאינסטגרם.
ונאסה יוצרת את התוכן הארוך יותר והצוות שלה הופך את זה לתוכן קצר [ההסבר בפרק]
איך לבנות מכונת תוכן בעסק שלנו
אם נסכם בקצרה את הפרק אז בעסק שלנו אנחנו רוצים ליצור:
פיסת תוכן אחת משמעותית, נבחר רק אחת. דוגמאות:
- סרטון מעל 10 דקות ליוטיוב
- וידאו חי בפייסבוק
- מאמר לאתר
- פוסט ארוך לרשימה
- פרק בפודקאסט
ומתוך זה ליצור פיסות תוכן קצרות יותר לרשתות חברתיות.
אני ממליצה שלא כל הפיסות תוכן לרשתות החברתיות שיש באותו שבוע או חודש יהיו קשורים בצורה ישרה לתוכן המרכזי אלא שיהיו גם תכנים שמדברים על דברים נוספים לפי הקטגויות תוכן הקבועות שלכם והערכים של העסק
הורידו מדריך מתנה
מתנה לשיווק באינסטגרם בקלות – 30 רעיונות לסטורי לקידום העסק
בקובץ תמצא המון רעיונות לסטורי וגם לרילס לקידום העסק כך שיהיה לך רעיון יומיומי
הדרכה מיוחדת במתנה לצפייה מיידית – מהרילס ועד הלייב
רוצים לדעת איך להשתמש נכון בפייסבוק ואינסטגרם להגדלת העסק?
הצטרפו למועדון השיווק בפייסבוק.
- אתר חברים סגור עם ספריית קורסים לשיווק העסק שלך
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה בפחות מ 200 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות
המועדון נועד בשבילך אם יש לך עסק של שירות, עסק של קורסים דיגיטליים או פיסיים ולימודים
אם חשוב לך לבנות מותג אישי, לתת ערך, להיות אותוריטה
אם חשוב לך לדבר בעצמך את העסק שלך
אם חשוב לך ללמוד בעצמך, להיות בשליטה על הפעולות שלך
אם חשוב לך לדעת מה חדש בעולם השיווק – לא רק בפייסבוק אלא גם באינסטגרם, רשימות תפוצה, וובינרים וכו
אם חשוב לך לבנות מערך שיווק שלם מבניית מותג אישי וקהילה > לשיווק אפקטיבי > למכירה
ההשקעה שלך היא פחות מארוחה
ובתמורה יש לך את כל מה שצריך בשביל שהמסר שלך יגיע רחוק, תגדיל חשיפה, השיווק שלך יהיה אפקטיבי והעסק יממש את הפוטנציאל שלו.
בקהילה מאות בעלי עסקים בדיוק כמוך שלומדים, עושים ומתקדמים
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
ואל תשכחו להשאיר לי 5 כוכבים באפליקציות הפודקאסט, זה מאוד עוזר לי להפיץ את התוכן