ניתן להאזין גם ב:
מה הקטע עם האשטגים
המילים פשוטות האשטגים הם “ביטוי חיפוש” וזה המטרה שלהם, להגדיר במה הפוסט שלך עוסק על מנת שיהיה קל יותר למצוא אותו בחיפוש של אינסטגרם או פייסבוק.
למה? כי מנוע החיפוש של אינסטגרם ופייסבוק לא היה מספיק מפותח , ועדיין לא מפותח דיו ובעבר אם חיפשת תוכן מסויים היית מוצא אותו לפי ההאשטגים.
לאחרונה זה השתנה, מנוע החיפוש של אינסטגרם השתנה וכרגע הוא מחפש ביטויי מפתח בתוך התוכן, בתוך הפוסט.
בפרק הזה אני מדברת על השינויים ואיך להשתמש בהאשטגים באינסטגרם ובפיסבוק.
האשטאג לבניית קהילה, סמכות
יצירת האשטג סביב נושא לבניית קהילה או תנועה כמו #metoo
יצירת האשטג אישי שלך – המטרות הם לגרום לקהילה שלך להשתמש בהאשטג ובנוסף לעזור לקהילה למצוא את כל התכנים סביב אותו נושא. טוב גם לפייסבוק, אפילו באישי או בקבוצות וגם לאינסטגרם
לדוגמא, אני אצור אתגר של 50 ימים של טיפים לשיווק בפייסבוק , לנושא אצרף האשטאג #50ימיםשלטיפים
ההאשטאג יהפוך ללחיץ וכל פעם שמישהו ילחץ עליו הוא ימצא את כל הפוסטים שמצורף להם ההאשטאג ברשת.
להאזנה לפרק בספוטיפיי
להאזנה לפרק באפל פודקאסט
להאזנה לפרק בגוגל פודקאסט
איך להשתמש בהאשטגים
- חשוב מאוד: שקשורים באמת לתוכן שיש בפוסט! לא #צהוב כי יש פרח צהוב בתמונה
- פייסבוק: מספיק 5
- אינסטגרם: אפשר עד 30, יש לכתוב בסוף הפוסט ולא בתגובה הראשונה. יש לקחת בחשבון שהם לא משפיעים על החשיפה כמו בעבר ולפעמים כמעט ולא
- פופולאריות ההאשטגים: לשלב בין האשטגים עם המון תוצאות חיפוש והאשטגים עם מעט תוצאות חיפוש. לא ללכת על הפופולארים ביותר שלא תלכו לאיבוד.
- בעברית או באנגלית: תלוי באיזה שפה הלקוחות שלכם משתמשים. מהניסיון שלי שימוש בהאשטגים באנגלית לתוכן בעברית בעיקר מושך בוטים שלוחצים לייק ועוקב , מחכים לאחד חוזר בתמורה ואז מסירים לייק ועוקב.
מכיוון שאני חסרת סבלנות לנושא הזה אני לא משתמשת בהאשטגים באנגלית - האשטגים בסטורי – מיותר, כבר לא מפשיע על חשיפה
הורידו מדריך מתנה
מתנה לשיווק באינסטגרם בקלות – 30 רעיונות לסטורי לקידום העסק
בקובץ תמצא המון רעיונות לסטורי וגם לרילס לקידום העסק כך שיהיה לך רעיון יומיומי
הדרכה מיוחדת במתנה לצפייה מיידית – מהרילס ועד הלייב
רוצים לדעת איך להשתמש נכון בפייסבוק ואינסטגרם להגדלת העסק?
הצטרפו למועדון השיווק בפייסבוק.
- אתר חברים סגור עם ספריית קורסים לשיווק העסק שלך
- תוכניות מרמת המתחילים עד המסלול השלם שלוקח אותך לכיוון בניית קהילה > יצירת מעמדי מכירה
- תמיכה באופן יומיומי בקהילה בה אני עונה לשאלות שלך – איך עושים, מה לשנות בקמפיין, איך לדייק את עמוד המכירה ועוד
- 2 מפגשי “רוחמה מייעצת” בחודש – תשובות אישיות ומעמיקות
- מאסטרקלאס חודשי בו צוללים לתוכן
- ועוד
- כל זה בפחות מ 200 שח לחודש ללא התייבות למינימום חודשים
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת בפייסבוק ובאינסטגרם ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות
המועדון נועד בשבילך אם יש לך עסק של שירות, עסק של קורסים דיגיטליים או פיסיים ולימודים
אם חשוב לך לבנות מותג אישי, לתת ערך, להיות אותוריטה
אם חשוב לך לדבר בעצמך את העסק שלך
אם חשוב לך ללמוד בעצמך, להיות בשליטה על הפעולות שלך
אם חשוב לך לדעת מה חדש בעולם השיווק – לא רק בפייסבוק אלא גם באינסטגרם, רשימות תפוצה, וובינרים וכו
אם חשוב לך לבנות מערך שיווק שלם מבניית מותג אישי וקהילה > לשיווק אפקטיבי > למכירה
ההשקעה שלך היא פחות מארוחה
ובתמורה יש לך את כל מה שצריך בשביל שהמסר שלך יגיע רחוק, תגדיל חשיפה, השיווק שלך יהיה אפקטיבי והעסק יממש את הפוטנציאל שלו.
בקהילה מאות בעלי עסקים בדיוק כמוך שלומדים, עושים ומתקדמים
עכשיו תורכם
יש לכם שאלות? חוות דעת על הפרק?
אפשר לכתוב לי פה , הכי נוח באינסטגרם sellaruahma או בדף הפייסבוק הדרכה ושיווק בפייסבוק – רוחמה סלע
אנחנו ניפגש בכל יום חמישי ב 12:00 בבוקר להקלטת פרק חדש בשידור חי בעמוד העסקי שלי בפייסבוק.
ואל תשכחו להשאיר לי 5 כוכבים באפליקציות הפודקאסט, זה מאוד עוזר לי לגדול