ניתן להאזין גם ב:
[לא לשכוח להשאיר ★★★★★]
הדבר הכי חשוב שצריך לדעת בשביל שהתוכן יוביל לקהילה ומכירות
בפרק הזה עניתי על אחת השאלות שאני נשאלת הכי הרבה: איך אני מספיקה כל כך הרבה? האמת היא שהשנה האחרונה, 2024, הייתה אחת השנים המאתגרות ביותר שלי. היו רגעים שבהם לא הרגשתי שאני מספיקה שום דבר. אבל למרות הכל, מצאתי את עצמי שוב ושוב חוזרת לעשייה. לא כי יש לי נוסחה סודית, אלא כי יש לי כמה עקרונות שעוזרים לי להמשיך להתקדם, גם כשקשה. זה לא פרק על ניהול זמן או פרודוקטיביות, אלא שיתוף אישי שלי על מה שמניע אותי ואיך אני מצליחה לעשות את מה שאני עושה.
- קובץ להורדה במתנה – דף מסכם לפודקאסט עם טיפים פרקטיים ליישום
- וגם: 31 העצות לשיווק העסק במדיה
- וגם: 10 סוגי ה HOOKS שיגרמו לאנשים לקרוא/לצפות/לפתוח את המייל
רוצים לקבל התראה על כל פרק חדש, הזמנות להדרכות חינמיות ועצות?
אשמח לשמוע מה חשבתם על הפרק, אפשר לכתוב לי באינסטגרם ל sellaruhama אפשר גם לעשות צילום מסך, לשתף בסטורי ולתייג אותי 🙂
וכן, אם אתם מאזינים באחת האפליקציות – תשאירו 5 כוכבים – זה מאוד חשוב לי
אשמח אם תשתפו את הפרק עם מי שרלוונטי ותייגו אותי sellaruhama [רלוונטי לכל רשת]
הפרק ביוטיוב – אני אשמח אם תשאירו תגובה, לייק או סימן ביוטיוב 🙂
7 הגדולים שלי שעוזרים לי להספיק יותר
עשייה לא מושלמת
אני לא מתעכבת על שלמות. אני עושה, מפרסמת, ומשחררת. אם הייתי מחכה שהכל יהיה מושלם – בין אם זה פוסט, וובינר, או פרק פודקאסט – כנראה שלא הייתי מוציאה חצי מהדברים שאני עושה. אני תמיד אומרת למי שאני מלווה: “עזבי מושלם, תעשי! ואחר-כל כל הזמן תשפרי.” מושלם של היום זה בינוני של מחר, וזה בסדר גמור. גם הפודקאסט הזה, לדוגמה, אני לא עורכת אותו עד הפרט האחרון. אני פשוט מקליטה, משפרת את הסאונד קצת, ומעלה אותו. העיקר הוא להוציא דברים לאור ולא להיתקע.
לא מעניין אותי מה אחרים יגידו
אני לא מתעכבת על מה אחרים יחשבו עליי או על מה שאני עושה. כשהתחלתי את העסק, זה היה אחד הדברים שהכי עיכבו אותי – המחשבה על מה הדודה תגיד, או מה החברה מהתיכון תחשוב. היום, זה כבר לא מעסיק אותי. אני לא מרכז העולם, ולא כולם יושבים בערב ומדברים על רוחמה סלע. אני עושה את מה שאני מאמינה בו, ולמי שזה נוגע בו – מעולה. למי שלא? ביי.
משמעת וסדר יום ברור
יש לי סדר יום קבוע וברור. אני נכנסת למשרד בשעה 9:00 בבוקר, עובדת עד 16:00, ובאמצע יש לי הפסקת צהריים קצרה כדי להכין אוכל לילדים. זהו. אני לא עושה כביסות באמצע היום, לא שוטפת כלים, ולא מתפזרת למשימות ביתיות. העבודה שלי מתבצעת בבלוקים ממוקדים של זמן, וזה מאפשר לי להספיק המון. יש לי משרד מוגדר, מקום שהוא שלי ושממוקד בעשייה. גם אם אין לך חדר עבודה בבית, תמצאי פינה מוגדרת שהיא רק שלך.
חיבור ללמה שלי
בכל פעם שאני מרגישה שאני מאבדת מוטיבציה, אני מזכירה לעצמי למה אני עושה את מה שאני עושה. מה המטרות שלי, מה חשוב לי, ומה אני רוצה להשיג. החיבור ללמה הזה הוא הדלק שמחזיר אותי חזרה לעשייה גם בימים שבהם הכי קשה לי.
עשייה מביאה תוצאות
בסופו של דבר, כדי להגיע לתוצאות – צריך לעשות פעולות. אין קיצורי דרך. אני יודעת שזה נשמע ברור מאליו, אבל הרבה פעמים אנחנו מצפות לתוצאות גדולות מהשקעה מינימלית. כדי להשיג יעדים, אני צריכה לפעול. זה לא תמיד נוח, זה לא תמיד כיף, אבל זו הדרך היחידה.
רוטינות וכלים מסודרים
יש לי רוטינות ותבניות ברורות לכל דבר שאני עושה. אם זה פודקאסט, פוסט, או קורס חדש – יש לי שיטה מסודרת שעוזרת לי לעבוד מהר יותר. אני גם משתמשת בטכנולוגיה כדי לחסוך זמן. למשל, אני לא מהססת לפנות זמן כדי ללמוד כלי חדש שיחסוך לי שעות רבות בעתיד.
ללא התראות והפרעות
אין לי התראות קופצות על המחשב או הטלפון. לא מוואטסאפ, לא מפייסבוק, ולא מאינסטגרם. כשאני עובדת, אני עובדת. אני לא מאפשרת להסחות דעת לגנוב לי את הזמן ואת הפוקוס.
בפרק הזה שיתפתי את הדרך האישית שלי להספיק יותר. לא מתוך נוסחה קסומה, אלא מתוך סדר, עשייה, והתמקדות בעיקר. אם משהו מהדברים שאמרתי כאן דיבר אלייך, אני אשמח לשמוע ממך!
כל הקישורים כולל הדרכות חינמיות, ככה גם תקבלו עדכונים במייל: https://www.bomsite.co.il/4u/
אם אהבתם את הפרק , אני מאוד אשמח אם תשתפו אותי באינסטגרם @sellaruhama
תרשמו לפודקאסט ותשאירו 5 כוכבים [רק אפל וספוטיפיי]
מועדון הקלילות בדיוק עבורך!
הצטרפו למועדון השיווק לעסקים הקליקלות להבין איך מגדילים את ההכנסה, מגיעים ליותר לקוחות, סוגרים עסקאות בצורה חכמה, ממלאים את היומן ומוכרים יותר קורסים!
כל הידע והתמיכה לעסקי שירות וידע במקום אחד!
במועדון השיווק הקליקלות אני מסבירה בצורה פשוטה ובגובה העיניים איך בונים קהילה רוכשת ומובילים אותם עד שלב המכירה, כולל כל מה שצריך לעשות באמצע [שמשתנה מעסק לעסק]
כולל כמובן שיווק אורגני – בניית תוכן, שיווק באמצעות וידאו, בניית מיתוג ויזואלי ועוד הרבה יותר.
ולא, לא צריך לראות הכל, אני אנחה אותך מה חשוב לך לראות