חדשות לא טובות
פייסבוק נלחמים בקליק בייט ויצא שאנחנו קצת מפסידים.
אז מה זה קליקבייט בקיצור – מכירים את המודעות שיש מסר ותמונה שממש עושים לכם חשק להיכנס אבל אחרי שלחצתם אתם מגלים משהו שונה לגמרי?
איך פייסבוק עולים על זה? למשל כשאנשים נכנסים לקישור ומיד יוצאים.
למה אנחנו מפסידים?
כחלק מהמלחמה שלהם בנושא הזה פייסבוק לא מאפשרים יותר להחליף את התמונה המקדימה לקישור אלא רק להוסיף תמונות וליצור קרוסלה.
מה זה אומר?
נכון שאתם מדביקים קישורים לדף הנחיתה שלכם מופיע אוטו’ תמונה?
עד עכשיו היה אפשר בדף העסקי ללחוץ על + מתחת לתמונה
לעלות תמונה חדשה בגודל המתאים
וזהו
זה מעולה כאשר מפרסמים את אותו קישור שוב ושוב ורוצים להחליף תמונה.
או כאשר הקישור מופיע בצורה לא תקינה בעמוד נחיתה
הבעיה שהאופציה הזו כבר לא פועלת
מה בכל זאת עושים?
איך שולטים על התמונה שתופיע בפוסט לינק?
מה עושים?
הכנתי לכם סרטון קצר שמסביר 2 אופציות
בניית קמפיין תנועה ופרסום בעמוד
האופציה הראשונה: פרסום מודעת כניסות לאתר דרך מנהל המודעות
ואז בחירה להציג אותה בדף.
איך עושים זאת?
- נכנסים למנהל המודעות של פייסבוק
- בוחרים קמפיין תנועה
- מקימים מודעה עם תמונה אחת ומאשרים [למידע מלא על הקמת קמפיינים אפשר ללחוץ כאן]
- לאחר מכן לחלק העליון של מנהל המודעות, לוחצים על ה-3 קווים ובוחרים: פוסטים בדפים
- מסמנים את הפוסט הרצוי ואז בוחרים ב: פעולות > פרסם
- הפוסט יופיע בדף
- כעת, אם אנכם רוצים לממן, הקפיאו את הקמפיין אבל לא למחוק אותו
הגדרת התמונה דרך צד שלישי – אופציה פחות מומלצת
אופציה 2: http://prettylinks.co
- נכנסים לאתר http://prettylinks.co
- מדביקים את כתובת דף הנחיתה
- משנים פרטי כותרת ותיאור
- מחליפים את התמונה. שימו לב, לא ניתן לעלות תמונה לאתר אלא רק לספק כתובת URL של התמונה
על מנת לעשות זאת עליכם:- לעלות את התמונה לרשת (אני מעלה לבלוג בבלוגר, או לתיקיית המדיה באתר שלי)
- להעתיק את כתובת התמונה: קליק ימני > העתק כתובת לינק או ישירות מתיקיית המדיה
- להדביק את הכתובת באתר בשדה המתאים
- אשרו את האפשרויות וקיבלתם לינק חדש אותו יש לפרסם בפייסבוק
משתמשי וורדפרס יכולים להתקין מספר תוספים המאפשרים להם לשלוט על מראה הלינק
משתמשי VIPLUS יכולים להיכנס ללשונית “מתקדם ” ביצירת דפי הנחיתה ולהחליף שם תמונה מקדימה לפייסבוק
סביר להניח שאפשר לעשות זאת בעוד מערכות
** משתמשי רב מסר צריכים להטמיע קוד מיוחד. **
בכל מקרה לאחר שינוי התמונה באתר/דף הנחיתה דרך המערכת יש להריף את הקישור בדיבגר של פייסבוק
ולבדוק שהוא קלט את התמונה החדשה.
לוחצים כאן למעבר לדיבגר מדביקים את הקישור לאתר או עמוד הנחיתה ולוחצים על debug (לפעמים צריך לרענן את המקור וללחוץ שוב)
אם אתם רוצים ללמוד לעומק את הדרך להגדיל את החשיפה בעמוד?
לבנות קמפיינים אפקטיבים ולהגדיל חשיפה לעסק? – לחצו כאן
ספרו לי, מה אתם חושבים על השינוי?
מבין האופציות שתארתי, איזה נראת לכם הכי שימושית ופרקטית?