בחודשים האחרונים פייסבוק משפרים שוב ושוב את ממשק מנהל המודעות
כך שהפרסום הופך להיות קל ונגיש יותר.
מספר שינויים בקידום פוסט – להגיע לקהל יעד ממוקד יותר מומלץ לקדם פוסט דרך מנהל המודעות
1. כעת ניתן לראות תצוגה מקדימה של המודעה גם בצד (כמו בעבר) אבל גם כיצד המודעה תופיע בקיר. לא לשכוח להתאים את גודל התמונה.
2. ניתן לבחור אם המודעה תופיע רק בקיר או רק בצד. לשם כך לחצו על Advanced Options ובחרו אם המודעה תופיע רק בקיר או רק בצד. שימו לב שיש השפעה על מחיר המודעה.
3. סיפורים ממומנים לא נוצרים אוטומטית ויש לבחור את האופציה על ידי סימון Sponser Stroies
שינויים בקידום מודעה
כל השינויים חלים גם על קידום מודעות אך ישנם שינויים נוספים
1. יש לעלות תמונה בגודל 600*225 בניגול לתמונות הקטנות שהיו מופיעות בעבר
2. המודעה מופיע גם בקיר ויש תצוגה מקדימה
3. פייסבוק מציגה את גודל התמונה ומודיעה כאשר גודל התמונה לא אידיאלי
4. ניתן להזין 6 תמונות (על חידוש זה כבר כתבתי בעבר) כך שאוטומטית נוצרות 6 מודעות, פייסבוק תמצא את המודעה המועילה ביותר עבורך.
אהבתם? יש שאלות? ספרו לי כאן בתגובות.
רוצים ללמוד יותר כיצד לפרסם ולקדם את העסק שלך בפייסבוק? לחצו לפרטים על הדרכה אישית