אז בואו נדבר קצת על מה למדנו מ Netta Barzilai נטע ברזילי ומכל החודשים האחרונים מבחינה שיווקית. כי הרי בשיווק עסקינן.
אותנטיות!
נכון שהמילה הזו לעוסה בצורה מטורפת בשנה האחרונה בפייסוש, אבל אין 0, העולם כולו מתחבר לאותנטיות, לאנשים שהולכים עם האמת שלהם, שנשארים נאמנים לאני מאמין שלהם, שמדברים פשוט.
אז אל תרגישו שבשביל שיווק צריך להסתיר, לעדן, לנקות, לשייף
העולם רוצה אתכם בדיוק כמו שאתם!
מסרים-ערך מוסף:
לנטע יש אג’נדה ברורה! לא משנה מה ישאלו אותה ואיפה היא לא מתבלבלת כי מראש היא החליטה מה יהיה המסרים שלה, מה הקו שלה, מה חשוב לה להעביר.לקבל את השונה, מוסיקה זה אומנות אין יותר טוב או פחות טוב, הסברה ישראלית וכו.
מה התבלין שלך? מהם המסרים שחשוב לך להעביר ללקוח כל הזמן?
אני לא מדברת על מסרים שמשנים חשיבה ואת החברה אלא יותר הידיעה הברורה של מה חשוב לך להעביר ללקוח, מה ישרת אותך ואת הלקוח, מה יכול להיות שונה במסרים שלך וייתן לך את תשומת הלב המגיעה לך.
ביטחון עצמי וביטחון במוצר:
אין היסוסים, אין בילבולים. היא מכרה את המוצר שלה בתוך אמונה שלמה ולכן היא גם לא מיצמצה מול שלל השאלות המוזרות שנשלחו לעברה.
כמובן הוקדם לכך הכנה משמעותית מצוות מסור.
ואנחנו? כמה אנחנו בטוחים בכל מוצר שלנו ברמה שיש שיחת מכירה שום דבר לא יזיז אותנו? שנדע לענות על כל שאלה מתוך מקום בטוח ושלו.
לכמה מאיתנו יש את כל התשובות מוכנות?
עבודה קשה:
היא חזרה על זה שוב ושוב! “התפקיד שלי זה לעבוד קשה” וכו
המסר היה ששום דבר לא מגיע בקלות, ככה כי הוא בא. צריך לעבוד באופן אינטסיבי ולהשתפר כל הזמן בעיקר מול עצמך.
המסר החזק יותר לדעתי זה : אנחנו אחראים על לעבוד קשה ולהביא את המקסימום שלנו ולא על התוצאה!
ושוב ושוב היא הזכירה, היא לא עובדת קשה שלושה חודשים אלא כבר כמה שנים.
בקטע הזה ברור לי שאתם עובדים קשה, אבל תזכרו שלפעמים זה לוקח טיפה יותר זמן להצליח. והאחריות שלכם, שלנו, זה לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים ולהשתפר כל הזמן.
צוות מקצועי:
נטע תמיד דיברה ב”אנחנו” היא חלק מצוות. צוות מקצועי הקיף אותה ובכל מה שהיא לא מבינה היא הקשיבה וזרמה.
וברור, גם אנחנו צריכים למצוא את בעלי המקצוע שיעזרו לנו ולתת להם להוביל אותנו במה שהם יודעים יותר טוב. אבל אני חוזרת לעבודה. הרעיון הוא לא רק להקשיב לבעל המקצוע אלא גם לעשות את מה שהוא אומר.
שיווק, שיווק, שיווק:
בכל מקום אפשרי היא דיברה על זה וכל מי שהיה מעורב בהפקה דאג לשווק במרץ. היתה בכל ראיון אפשרי ולא אמרה לא אפילו לבלוגרים ויוטיוברים לא ענקיים. פייסבוק, אינסטגרם וכל הרשתות החבריות שבראשם יוטיוב נרתמו לנושא וכמובן שיווק מסיבי של כל הנוגעים בדבר.
הכרת הטוב: להגיד תודה
במשך כל הזמן היא לא שכחה להישאר צנועה ולהוקיר תודה, על המצב שהיא נמצאת היום, על הצוות, על העזרה, על התמיכה, על שיתוף הפעולה וכו.
כמה אנחנו צריכים להביא את זה לחיים שלנו 🙂 כל הזמן. להודות למי שכן קנה, למה שכן קרה.
במשך כל הזמן היא לא שכחה להישאר צנועה ולהוקיר תודה, על המצב שהיא נמצאת היום, על הצוות, על העזרה, על התמיכה, על שיתוף הפעולה וכו.
כמה אנחנו צריכים להביא את זה לחיים שלנו 🙂 כל הזמן. להודות למי שכן קנה, למה שכן קרה.
אני אישית לקחתי מזה המון השראה ואני הולכת להשקיע בשיתופי פעולה ובמחשה איך אני משווקת יותר יצירתי ומגיעה ליותר אנשים ומקומות.
בטח יש עוד דברים שגרמו לשיר להצליח וגרמו לנטע להיות קונצזיוס אצל כולם, שונה או לא שונה [בעצם כולנו שונים]
מה אתם למדתם מהשיר מבחינה שיווקית?
מה לדעתכם הפך את השיר למוצלח כל כך?
בטח יש עוד דברים שאני פיספסתי
תמונה: דף הפייסבוק של המלכה [מקווה שלא יכעסו עלי 🙂 ]