פייסבוק מציגה נתון חדש למודעות ממומנות, מדד הרלוונטיות Relevance Score.
ציון המופיע אחרי 500 חשיפות של המודעה ומציין את רלוונטיות המודעה לקהל היעד.
מה קובע את ציון הרלוונטיות?
רלוונטיות המודעה לקהל היעד:
זהו בעצם אחד הנתונים החשובים ביותר להצלחת מודעה ומשפיעה באופן משמעותי על אפקטיביות המודעה ועל עלות המודעה. זו הסיבה שאני מתעקבת על פילוח קהל יעד רבות בסדנאות לפרסום ממומן בפייסבוק.
תגובת הקהל. מתבסס על תגובה חיובית או שלילית.
תגובה חיובית: מספר החשיפות של המודעה לחלק למספר הפעולות שבוצעו (לחיצה, המרה, לייק וכו’)
מדד שלישי: כמות האנשים שביקשו להסתיר את המודעה. כאן עליכם לשים לב למספר החשיפות של המודעה מול קהל היעד.
בנוסף כדאי לשים לב לאיכות התמונה והמסר.
ככל שהמדד גבוה יותר מחיר ההקלקה יהיה נמוך יותר
מה תעשו על מנת לשפר את המודעות?
- שנו ובחנו שוב ושוב את המסר של המודעה
- פלחו את קהל היעד למקסימום האפשרי
- כל פעם שמדד הרלוונטיות יורד שנו תמונה או מסר
אבל, חשוב מאוד
המדד החשוב ביותר לכל מודעה זה התוצאה אותה אתם רציתם להשיג.
פייסבוק מציינת שזהו לא נתון חד משמעי.
אם אתם רוצים ללמוד יותר על פרסום ממומן
אתם מוזמנים לסדנה לפרסום ממומן בפייסבוק