קהלים לפי מעורבות בעמוד הפייסבוק
אני חושבת שכבר עשרות פעמים שאלו אותי את השאלה הזו
“פירסמתי פוסט ואפילו קידמתי אותו בתשלום, עכשיו אני רצה לפרסם רק למי שעשה לייק לפוסט. זה אפשרי?”
ועשרות פעמים עניתי: לא.
אז מסתבר שאוטוטו זה עומד להשתנות.
לפני כמה חודשים פייסבוק שיחררה את האופציה לפרסם לקהל שצפה בסרטונים שלנו ולערוך קהלים מותאמים אישית לפי זמן הצפייה בסרטון בודד או מספר סרטונים.
ואוטוטו, הללויה, אפשרות הקהלים מותאמים אישית הולכים להתרחב בצורה משמעותית.
איך יוצרים את הקהלים?
ניגשים למנהל המודעות > בוחרים ‘קהלים’ > ‘צור קהל’ > ‘קהל מותאם אישית’
והשאיפה היא לראות את אופציית ‘קהל מהעבוד’ שעדיין לא פתוחה לכולם אבל השמועות אומרות שזה קרוב מאי פעם.
ללמוד יותר על יצירת קהלים ועל פרסום ממומן
התמונה והמידע מהאתר של jon loomer – למאמר המקורי באנגלית
האופציות:
- כל מי שיצר מעורבות עם הדף: אוהדים, מבקרים, מעורבות בפוסטים וכו
- כי מי שיצר מעורבות עם הפוסטים והמודעות שלך – עדיין אין אפשרות לפוסט ספציפי
- אנשים שהקליקו על כפתור ההנעה לפעולה בעמוד
- אנשים ששלחו הודעה לעמוד
- אנשים ששמרו את העמוד שלך או פוסטים מהעמוד שלך
אני רואה כאן פוטנציל מדהים למיקוד מדוייק של קהל היעד ולפרסום הצעות ספציפיות.
לדעתי זה יוזיל משמעותית את עלות הפרסום ובמקביל ידרוש מאיתנו לייצר תוכן איכותי באופן קבוע.
לעודד לקוחות לתקשר איתכם בהודעות
לא לכולנו יש דפי נחיתה ולא כל סוג של קמפיין דורש דף נחיתה
דרך טוב מאוד לאסוף לידים ולהקל על התקשורת עם הלקוח
ועדיין לא להוציא את הלקוח מפייסבוק זה על ידי עידוד הלקוח לשליחת הודעה.
מהניסיון שלי בתחומים רבים הלקוחות מעדיפים לשלוח הודעה לא פורמלית מאשר להזין נתונים בטופס.
האפשרות פתוחה דרך הדף ודרך מנהל המודעות בחלק מסוגי הקמפיינים.
עידוד לשליחת הודעות – בניית מודעה מהדף
באיזור כתיבת פוסט סמנו את הלשונית ה-3 “מוצר/הצע”
ובחרו באופציה “גרום לאנשים לשלוח הודעה לעסק שלך”
כיצד להגדיר קמפיין שליחת הודעה ממנהל המודעות
כמובן בקורס לפרסום ממומן ניתן לקבל מידע מלא להגדרת קמפיין
אלו הם 2 חידושים משמעותיים מתוך מגוון עצום של חידושים שכבר נכנסו ושיכנסו ב 2017
ב 13.12.16 אני עורכת הרצאה יוצאת דופן ב zoozoo bar ברוטשילד 32 בתל אביב
שילוב של בילוי ותוכן 🙂 בהרצאה אני הולכת לדבר על שיווק בפייסבוק ב 2017
והיכן כדאי להשקיע את האנרגיה. מקווה לראות אתכם שם 🙂
עכשיו אני אשמח לשמוע אתכם. האם תשתמשו בקידום מודעות?
האם אתם מצפים לאופציית הקהלים שהולכת להגע בקרוב?
איזה אופציות אין עדיין בפייסבוק וממש הייתם רוצים שיהיה?