איזה כיף זה לעלות מודעה טובה ופתאום היא צוברת המון לייקים, תגובות וכו
בעצם צוברת הוכחה חברתית ובעקבות כך עוד תגובות, לייקים, לחיצות ותפוצה אורגנית.
ואז מגלים שצריך לערוך את הטקסט במודעה
– אולי שיניתם את תאריך הסדנה
– יכול להיות שחלילה גיליתם טעות כתיב
– המודעה עובדת פחות טוב והגיע הזמן לשינוי
הבעיה: ברגע שתערכו את המודעה, התבצע איפוס מלא של כל ההוכחה החברתית
[פוסט זה לא ניתן לעריכה מכיוון שהוא מקודם בתשלום.
המטרה שלנו היא לערוך אבל להישאר עם 107 לייקים וכל התגובות.
את הפוסט הזה היקמתי דרך מנהל המודעות
ואז פרסמתי אותו בעמוד הפייסבוק שלי ]
גם אם שינתם אות אחת, פרסום מחדש של המודעה ותקבלו פוסט נקי מלייקים, תגובות וכו
גם אם פרסמתם פוסט אורגני בעמוד ולאחר מכן החלטתם לקדם את הפוסט
האופציה של “עריכת פוסט” נעלמת ולא ניתן לערוך פוסט שכבר קודם
גם אם כרגע הקמפיין לא מופעל.
בואו נתייחס ל-3 אופציות
- פוסט שעלה בעמוד ואז קודם
- מודעה שנוצרה במנהל המודעות וניתן לפרסם אותה גם בעמוד
- מודעה שנוצרה דרך מנהל המודעות ואין עניין שהיא תופיע בציר הזמן של העמוד
עקרונית כל עוד פוסט או מודעה מחוברים לקמפיין לא ניתן לערוך את הפוסט או המודעה.
עריכה פוסט שפורסם ושמירה על הלייקים והתגובות
הפתרון: לנתק את הפוסט מפרסומים, לערוך את הפוסט ולחבר אותו שוב לקמפיין.
- עבור למנהל המודעות ובחר כל קמפיין שמקדם את הפוסט
- כנס לקמפיין עד רמת המודעה
- בחר “פוסט קיים מהעמוד” ושנה את המודעה לפוסט אחר מהעמוד
- שם לב שהקמפיין לא פעיל
- עשה זאת בכל הקמפיינים שהפוס מחובר אליהם
- עדכן את מנהל המודעות [פרסם טיוטות]
- עכשיו ניתן לגשת לפוסט בעמוד, לרענן מסך ולערוך את הפוסט
- רוצים להמשיך לפרסם אותו בתשלום? גשו שוב לקמפיינים וערכו אותם. כעט יש לבחור בפוסטים מהעמוד שוב את הפוסט הרצוי
- הפעילו שוב את הקמפיין ופרסמו
עריכת מודעה שנוצרה ממנהל המודעות וניתן לפרסם בעמוד
לא כל מודעה שיצרנו במנהל המודעות אנחנו רוצים לפרסם בעמוד.
לעיתים זו מודעה מאוד מכירתית ואיננו רוצים להציף את הדף במכירות או שהיא חלק ממשפך מכירה ולא רלוונטית לעמוד.
ומקרה והמודעה יכולה להופיע בעמוד – בשלב ראשון נפרסם אותה כפוסט בעמוד בעמוד
- לחץ על ה 3 קווים ליד הכותרת של “מנהל המודעות”
- בחר “פוסטים”
- סמן למעלה מצד ימין את הדף הרוולוונטי
- בחר את המודעה הרצויה
- בחר למעלה ב”פעולות” את האופציה “פרסם”
- לעריכת המודעה בצעו את ההוראות בסעיף הקודם של עריכת פוסט
עריכת מודעה ממנהל המודעות שאינה יכולה להופיע בעמוד
- כנסו למודעה ובחרו תצוגה מוקדמת “תצוגה בפייסבוק עם כתובות”.
ודאו שזה נפתח בלשונית נפרדת בדפדפן, שמרו על הלשונית פתוחה
שימו לב למספר ה ID של הפוסט - עכשיו בצעו שינוי בקמפיין על ידי בחירת “פוסט מהעמוד” [ודא שהקמפיין לא פעיל] ובחר פרסם
- עבור ללשונית הפתוחה, לחץ על ה… ובחר “ערוך פוסט”
- בצע את השינוי הדרוש
- חבר מחדש את הפוסט לקמפיין [ניתן למצוא לפי ה ID]
- הפוך את הקמפיין לפעיל ופרסם
תסכימו איתי שזה פשוט דבר נהדר
מכיוון שמודעה עם לייקים ותגובות בדרך כלל תעבוד טוב יותר ממודעה חדשה ללא הוכחה חברתית.
רוצים ללמוד יותר על פרסום ממומן?
כיצד ליצור קמפיין מדוייק?
איך לכתוב עבורו את הטקסט הנכון?
איך לפלח במדוייק את קהל היעד?
את הכל ניתן ללמוד במועדון השיווק בפייסבוק הקליקלות
לחצו לקבלת מידע נוסף לקידום העסק שלכם
אשמח לשמוע ממכם מה אתם חושבים על האופציה ואיך תשתמשו בה בעסק שלכם