במאמר זה, טוב נו, בסרטון זה אני רוצה לעבור על שינויים חשובים שנכנסו לפייסבוק לאחרונה.
הפעם אני מתמקדת בפרסום ממומן בלבד. אם אתם כבר מפרסמים בפייסבוק הסרטון יעדכן אתכם במספר דברים חשובים. אם אתם לא מפרסמים בפייסבוק עדיין (אז למה אתם מחכים? 🙂 ) קבלו הצצה למנהל המודעות וליכולות המערכת. כדאי להקשיב עד הסוף, כי בסוף יש דובדבן.
מה בהדרכה:
- סטטיסטיקה סופר חשובה
- פרסום עסק מקומי – באיסור העסק בלבד
- שינוי משמעותי בהגדרת קהלי יעד
- כיצד לוותר על קהלים לא רלוונטיים
- כיצד לצמצם את הקהל לקבלת דיוק מירבי
- אינסטגרם ופייסבוק
- ועוד כמה דברים קטנים
תיקון קטן: כאשר אני מסבירה על מודעות אינסטגרם להגדרה דרך הדף הכוונה היא לקשר עם חשבון האינסטגרם האמיתי שלכם.
אם דיברתי סינית עבורכם בסרטון ואתם רוצים לדעת יותר
אם החלטתם שהגיע הזמן להגדיל את ההכנסות ולהתחיל לפרסם > לוחצים כאן
טוב, השתדלתי 🙂 מקווה שלמדתם משהו חדש.
ספרו לי: מה למדתם חדש? מה אתם רצים ליישם?