אפשרות חדשה ישנה בפייסבוק – מיקוד קהל יעד לפי צופים בוידאו שעלה לעמוד.
שנת 2015 היא ללא ספק שנת הוידאו בפייסבוק ואני מדברת על כך רבות השנה.
אופציה נהדרת שפייסבוק שנפתחה ביוני 2014 היא רימרקטינג לצופי וידאו.
השבוע הפונקציה הפכה לקלה ונגישה יותר לאחר שהיא נפתחה ממנהל המודעות (לעומת שימוש רק מפאוור אדיטור עד היום) והוסרו מספר הגבלות:
מה הפונקציה מאפשרת:
- בחירת קהל יעד שצפה בוידאו אחד או בניית קהל ממספר סרטוני וידאו שעלו לדף
- אין הגבלה על כמות הצפיות הייחודיות (בעבר היה מ-1000 צפיות ייחודיות)
- פייסבוק סופר את הצופים הממומנים ואת הצופים האורגניים (בעבר – רק צפייה ממומנת)
- בקשה להסיר מהקהל שבחרתי אנשים שצפו בסרטון מסויים
- בחירת אנשים שצפו לפחות 3 שניות
- בחירת אנשים שצפו 95% מהוידאו
איך מבצעים את ההגדרה:
במנהל המודעות בוחרים איזה סוג קמפיין ברצונכם להגדיר
באזור קהל היעד בחלק התחתון תופיע האופצייה Connections
שימו לב – ניתן לבחור מספר סרטונים
אז לא לשכוח, תתחילו להפיק סרטונים ולעלות אותם ישירות לפייסבוק.
בסדנאות ובהדרכות האישיות אני מדברת על כך המון ואף נותנת רעיונות לסרטונים פשוטים להפקה.
ועכשיו אתם, איך תשתמשו בפונקציה הזו למינוף העסק שלכם?
איזה סרטונים אתם תפיקו?
*********************************
הסדנאות הקרובות: